Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minä hoitaisin tuon asian ihan päinvastoin, siivoaisin kaiken täydellisesti ja laittaisin miehelle upeat ateriat ja sitten pyytäisin miestä tekemään jotain kun hän olisi tyytyväisenä ja onnellisena. Ei sillä pahalla tai kostolla saa muuta kuin pahaa aikaiseksi. Ei niitä miehiä niin vain muuttamaan pysty. Parempi tehdä kodin ilmapiiri niin onnelliseksi että mies haluaa tehdä asioita teidän yhteisen elämän eteen ei niin että hänen on pakko tehdä. Epäreiluahan tuo on, mutta kaikkia ei ole siunattu miehellä joka tekee kunhan vaimo lopettaa kodinhoidon. Saattaa se viha ja haluttomuus olla kotona vaan kasvaa.
Totta turiset. Mutta kun on se viha päällä eikä vihtisi tehdä itsekkään sitten mitään kun toinenkaan ei tee. Ei ole enää voimia.
:hug: Tiedän tunteen, on sitä tullut usein itsekin samojen asioiden kanssa taisteltua. Ahdistaa antaa miehelle "periksi", mutta toisaalta siitä seuraa se että on taas rauha talossa ja myös minä olen silloin onnellinen. Eli teen itseni onnelliseksi sillä kustannuksella että joudun antamaan miehelle periksi. Toivotaan että mies herää ja ymmärtää olevansa epäreilu.
TÄMÄ ON NIIN TOTTA.voi kun itse osaisin olla tällänen..en vain millään pysty antamaan kaikkea periksi kun olen jo joustanu joka asiassa ja toin en ei missään

tuntuu vain että sitäkään ei huomata..vaan huomaisiko sen joskus kuinka kauan jaksaa yrittää että siitä saa sen kiitoksen ja harmittaa kamalana jos sittekään ei huomaa tai saa mitään kiitosta mistään ja taas vain pitäs itsellä tehdä kaikki