Minustapa on kuulkaa hävinnyt senttejä!!!Ja pakko vielä lisääkin hehkuttaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hienoa! =) :flower: motivaatiota tulee kun näkee niitä tuloksia...

Ja kun tämä tuli täytenä yllätyksenä =) . Mä oon vaan vaalitellut miten paino tippuu vähän ja hitaasti. Samalla olen kuitenkin tiputellut senttejä. Jipii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Hienoa!
Vinkki: farkunkaulusta saa venytettyä vatsaan paremmin istuvaksi pitämällä farkkujen ja vatsan välissä puolisen tuntia esimerkiksi kirjaa :saint:

Hahaa, pitääpä koittaa :D.

Nää muuten tuntuu yllättävän vähän epämiellyttäviltä päällä vaikka on selvästi vielä liian pienet. Eiköhän nämäkin käytössä veny vielä, nyt ainakin kun vihdoin voin niitä edes jotenkuten käyttää :)

onnea :))
minä kanssa painoin 2 vuotta sitten 89kg ja pituutta vain 166cm..
mitään tekemättä tai asiaa sen enempää ajattelematta,vaaka näytti viime vuoden lopussa 65kg!on ollut kyllä elämän tilanne rankka ja ihan stressin takia paino lähtenyt..
mutta nyt asiat hyvin ja olen saanut painon pidettyä tuossa lukemassa,erittäin tyytyväinen nyt :)
tsemppiä turkilmas sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
onnea :))
minä kanssa painoin 2 vuotta sitten 89kg ja pituutta vain 166cm..
mitään tekemättä tai asiaa sen enempää ajattelematta,vaaka näytti viime vuoden lopussa 65kg!on ollut kyllä elämän tilanne rankka ja ihan stressin takia paino lähtenyt..
mutta nyt asiat hyvin ja olen saanut painon pidettyä tuossa lukemassa,erittäin tyytyväinen nyt :)
tsemppiä turkilmas sulle!

Kiitos veeras =) . Surullisissa merkeissä sulla on paino tippunut. Mutta ehkä se oli se lohdutuspalkinto kärsimyksestä. Ja nyt voit nauttia kevyemmästä itsestäsi ilman murheita. Onnittelut siis tuplasti =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ohhoh :o . Kirjoittelen blogia laihiksestani ja sinne oon kirjannut lantion ja vyötärön yms. ympäryksiä.

Mullahan ei oo lähtenyt painoa kuin n. 4 kg (tai sitten 7 kg, riippuen kumpaa alkua katsoo :) ). Ja mä olen harmitellut huonoa tiputusta jo ties kuinka kauan.

No, mä olen ekan kerran laittanut sentit esiin 10.11. Silloin olin jo kuitenkin pikkuisen laihtunut, eli alussa mitat ovat olleet takuulla vieläkin pahemmat.

Tänään mittailin uudelleen(+kerran olen välissä mitannut myös) ja huomasin että vyötäröstä on lähtenyt 9 cm, lantiosta 7,5 cm ja tisseistä 5,5 cm.

Eihän nuo tietty isoja muutoksia ole, mutta piristää ja motivoi lisää :)

No ONHAN isoja! Mietippä jos miun liki satasesta otettas noi pois.. :ashamed:
Mulla vasta -800g... HYVIN alkaa joo :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Yhtään en ole utelias mutta missäs sä pidät blogia? :saint:

Mä en ole vielä toistaiseksi rohjennut laittaa linkkiä tänne julkiseksi. Se on kyllä myöhemmin aikomukseni. Muutamille olen laittanut osoitteen yksärillä ja voin toki laittaa sullekin :).

Loistosuoritus :flower: Miekii tulen anelemaan tuota bloginosoitetta, vaikka et minua varmaan tiiä... Voin vaihtarina antaa sinulle oman blogini osoitteen, jossa liipataan myöskin samaa aihetta eli kilojen ja senttien hävitystä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
onnea! :)

joko olet 2numeroisissa kiloissa?
mulla tuli se etapppi viime viikolla ja ai kun tuntu hyvältä! tästä on hyvä jatkaa...

Uskon että tuntuu kivalta =) . Mulla on vielä pieni rutistus, 3 kg, matkaa siihen että sataset paukkuu. Sitä odotellessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Yhtään en ole utelias mutta missäs sä pidät blogia? :saint:

Mä en ole vielä toistaiseksi rohjennut laittaa linkkiä tänne julkiseksi. Se on kyllä myöhemmin aikomukseni. Muutamille olen laittanut osoitteen yksärillä ja voin toki laittaa sullekin :).

Loistosuoritus :flower: Miekii tulen anelemaan tuota bloginosoitetta, vaikka et minua varmaan tiiä... Voin vaihtarina antaa sinulle oman blogini osoitteen, jossa liipataan myöskin samaa aihetta eli kilojen ja senttien hävitystä :)

Juu, laitan viestiä :).

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
hieno saavutus!!!! :flower: :flower: :flower:

minä olen vasta taipaleeni alussa. 2 viikkoa takana.. ja hyvillä mielin vielä menossa eteenpäin!! :)

Hei mullakin on muuten tätä "uutta laihista" takana 2 viikkoa :D. Eli samoissa mennään periaatteessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
9 senttiä vyötäröstä! Aika paljon! :o vau. :flower:

Kiitti :D. Tosin vielä on aika monta senttiä ennen kuin pääsen edes alle satasen. Että kyllä tässä vielä hommia riittää. Eikä takuulla tuota kauheasti vielä näy. Kun siis ihraa on sen verran reilu massa tossa ympärillä. Hyvä alku kuitenkin :)

Uusimmat

Yhteistyössä