Minustako taas tupperimyyjä?!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:09 Rakkapanuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:04 hilla83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 19:58 vieras kirjoitti:
Mitä siinä laukussa nykyisin on mukana?

Ite olin joskus muutama vuosi sitten mukana.
Pikasekoitin
Pikakokki 2
Kaavin
Älykäs 1,6l
Optimum 1,3
silikoni Leivinalusta
Tupperiliina
+lisäks minimylly(uutuus)
Eikö tosiaan muuta?
Eihän nuilla saa oikein mitään aikaan?!?!? :eek:
Mä en tosissaan kysellyt kassin sisältöä, kun siitä mulle soiteltiin...
Eihän tuo aloituskassin sisältö ole ongelma, sillä ainahan tiiminvetäjältä voi ( ja kannattaa ) lainata alussa lisää tuotteita esittelyyn! =) Ja onhan aloittaville aina tuo "menestyksen avaimet - konsepti, eli kun myyt tiettyjen viikkojen sisällä tietyn määrän, saat paaaljon ( kuvasto ) tuotteita lisää! Eli jos silleen aattelee, niin loppujen lopuksi sen mitä saat nuilla ekoilla hyvin menneillä myynneillä aloituskassin lisäksi on enemmän, kuin se vähän aikaa takaperin ollut isomman esittelylaukun sisältö... Vaikkakaan se ei tietysti nuissa ekoissa esittelyissä auta, kun ne saa jälkeenpäin, mutta jatkoa ajatellen... Ja aktiviteeteista ( = tietyillä viikoilla myynnin mukaan tulevia lahjuksia ) tulee aina lisää, jotka yleensä on jotakin kiitoskukaksi tai kuvastoon tulevia tuotteita, eli saat malleja varastoon jo niistäkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:07 minä vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:09 Rakkapanuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:04 hilla83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 19:58 vieras kirjoitti:
Mitä siinä laukussa nykyisin on mukana?

Ite olin joskus muutama vuosi sitten mukana.
Pikasekoitin
Pikakokki 2
Kaavin
Älykäs 1,6l
Optimum 1,3
silikoni Leivinalusta
Tupperiliina
+lisäks minimylly(uutuus)
Eikö tosiaan muuta?
Eihän nuilla saa oikein mitään aikaan?!?!? :eek:
Mä en tosissaan kysellyt kassin sisältöä, kun siitä mulle soiteltiin...
Eihän tuo aloituskassin sisältö ole ongelma, sillä ainahan tiiminvetäjältä voi ( ja kannattaa ) lainata alussa lisää tuotteita esittelyyn! =) Ja onhan aloittaville aina tuo "menestyksen avaimet - konsepti, eli kun myyt tiettyjen viikkojen sisällä tietyn määrän, saat paaaljon ( kuvasto ) tuotteita lisää! Eli jos silleen aattelee, niin loppujen lopuksi sen mitä saat nuilla ekoilla hyvin menneillä myynneillä aloituskassin lisäksi on enemmän, kuin se vähän aikaa takaperin ollut isomman esittelylaukun sisältö... Vaikkakaan se ei tietysti nuissa ekoissa esittelyissä auta, kun ne saa jälkeenpäin, mutta jatkoa ajatellen... Ja aktiviteeteista ( = tietyillä viikoilla myynnin mukaan tulevia lahjuksia ) tulee aina lisää, jotka yleensä on jotakin kiitoskukaksi tai kuvastoon tulevia tuotteita, eli saat malleja varastoon jo niistäkin.
juuri näin.kiitos kun jaksoit selventää..itse en jaksanut kirjoittaa pitkästi. ja ite tässä just lainasin tuotteita ensimmäiseen esittelyyni..
 

Yhteistyössä