?
....
Vieras
Kummallista... Ehkä sinä olet jotenkin arka, epävarma ja muut jättää sen takia huomiotta. Mulla oli sillälailla nuoruudessa. Et sä kyllä kirjotustes perusteella vaikuta miltään pissapäältä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun on taas huomautettava, että en koskaan lue muiden kommentteja, ennen omiani, syystä, etten halua vaikutteita niistä. Luen kyllä, omien pöpinöitteni jälkeen.
Huomaan, että olet luonteeltasi kaltaiseni. Herää kysymys, kun astut huoneeseen, onko ulkoinen olemuksesi kunnossa?
Ovatko hiuksesi hoidetut, kauniisti laitetut? Minun mieheni ihastui ensinäkemältä kauniisiin, paksuihin hiuksiini, jossa leikkaus oli kohdillaan.
Miten pukeudut? Vaatteiden ei tarvitse olla kalliita, kunhan ne ovat tyylikkäitä ja asiallisia.
Itseäni tämä ei nyt kamalasti haittaa. Osaan olla yksin ja olen ollut yksin PALJON. Se ei minua oikeastaan pelota, enkä koskaan ole ollut mikään tuppautuja. Olisi vain mukana, jos voisi tuntea että tulee hyväksytyksi porukassa sellaisena kuin on, vaikka ei sitten sen suurempia ystävyyssuhteita syntyisikään. Enemmän tätä taitaa haitata miestäni, kun hänen kauttaan tietysti elämään on tullut taas uusia ihmisiä, jotka taas jostain syystä eivät tunnu pitävän minusta. Hankalaahan se on, kun tottakai ystävät ovat taas miehelleni tärkeitä. Usein meillä onkin nykyään vapaa-ajan menot erikseen. En oikein jaksaisi enää väkisin yrittää, vaan mieluummin teen jotain jossa itse viihdyn ja annan miehen mennä omia menojaan.
Itsekin olen ihminen, joka ei tahallisestii loukkaa ketään (paitsi jos joku tahallisesti loukkaa tai väheksyy minua, yritän puolustautua) tai yritä jättää ketään ulkopuolelle. Jos huomaan että joku ei osallistu, yritän ottaa mukaan jne. Eli yritän ollla kunnollinen ihminen. En kiusaaja.
Mutta en ole suosittu. Itse ajattelen sen johtuvan sitä, että olen hirveän itsekeskeinen. Olen kiinnostunut pääasiassa omista asioistani. En siis osaa tai jaksa aina kuunnella muita, tosissani. Kuulun todennäköisesti niihin, jotka kuuntelevat kärsimättömästi toisia päästäkseen puhumaan omia asioitaan.
toisaalta en ole koskaan ollut yksinäinen. En siis tarvitse toisia ihmisiä kovin paljon. Minä kaipaan ja vaadin paljon yksinoloa, ja kun olen perustanut perheen, ne 3 ihmsisuhdetta, jotka siitä on seurannut, vaativat jo hirveän ison osan energiastani, joka minulla on antaa muille ihmisille.
En ollenkaan pelkää että lasten lähdettyä jäisin yksin. Olen aina ollut kykenevät löytämään ihmisiä ja saamaan seuraa, kun olen sitä halunnut. Niin tumpelo siis en ole kuitenkaan, että en halutessani osaisi lähestyä tai pyytää ihmisiä tekemään jotain kanssani.
Vaikka vaadin paljon yksinoloa pidän silti itseäni melko sosiaalisena, koska tykkään keskustella ja osaan keskustella melkein kaikkien kanssa ja melkein kaikesta. siis tuttavatasolla. Seuraan aikaa, luen lehtiä jne. Mutta ystäviä en pysty kovin montaa pitämään kska en jaksa muita ihmisiä vieressä kuin harvoin ja perheellisenä ne paikat on jo viety.
En ole ehkä niin kiinnostunut ihmisistä, kuin muut.
No ehkä jos ulkokuorta ajattelee, niin hiuksia en oikein jaksa laittaa. Kampaajalla käyminen on minusta liian kallista ja muutenkin kärsimystä. Muuten laitan kyllä naamani kuntoon ja vaatteet, mutta tukka nyt vaan on. Joskus jaksan vähän föönata tai suoristaa. Ehkä se on sitten mun tukka...
Mutta kyllä sen tietysti itsekin huomaa, että kun tietää että ulkokuori on ihan kunnossa niin mieli on muutenkin varmempi. Mutta jotenkin... voiko se nyt olla tuosta kiinni. En minä itsekään ole kiltti kauniille ja ilkeä vähemmän kauniille.
Mä tulen yleensä varsin hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Aika harvoin olen törmännyt sellaiseen tyyppiin, josta en vaan kerta kaikkiaan tykkää. Mutta nyt mä olen sellaiseen törmännyt... Ihan ensimmäisestä hetkestä alkaen huomasin, että meidän kemiat ei vaan sovi yhteen enkä jaksa olla sen ihmisen lähellä. Valitettavasti mun on kuitenkin pakko. Suurin ongelma on se, että tämä ihminen on äänessä ihan jatkuvasti. Ja puhuu asioista, jotka eivät kiinnosta ketään lähelläolevaa. Jos vaikka puhe olisi ollut kevätkukkien istutuksesta, tämä tyyppi puuttu keskusteluun ja alkaa pohtia sitä, miksi toiset kasvit siementävät ja toiset leviävät juurien avulla, tai miksi joku kukka on keltainen ja toinen punainen. Ja tämä toistuu jatkuvasti. Mutta en mä voi lasta ottaa pois harrastuksesta siksi, että siellä on yksi äiti, jota kukaan ei oikein jaksaisi kohdata. Mä olen yrittänyt tsempata ja jakaa hänen kiinnostuksen kohteitaan, mutta ei, en mä oikeasti pysty. Tästä äidistä on siis tullut sellainen, että kukaan ei hänestä tykkää eikä kukaan toivo jäävänsä hänen kanssaan kahdestaan. Mutta kun kyseessä ei ole niin hirveän tuttu ihminen, niin en mä ainakaan kehtaa sanoa, että kuule, sun jutut on ihan utopistisia, ei niitä jaksa kuunnella.