Minusta vaan tuntuu siltä että alkaa mielenkiinto loppua

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
sulla on miesn ja vauva, on tainnu sulta mielenkiinto lopahtaa jo niihin? :/
mieheskin joutuu raataa kaiken sun eteen, sä vaan palstailet, ja sä annat kuvan että kohta oot eroamassa...
No voi helvetti soikoon nainen! |O Mie en oo eroamassa eikä mulla ole mielenkiinto loppunu mieheen eikä lapseen vaan MINUN SAIRASTAMISEEN! Minun etteen ei kukkaan raada mittään ja saatana käyn palstalla kääntymässä hyvä jos ees kerran päivässä puoli tuntia, siinä sulle sitä helvetin jatkuvaa palstailua...

Mun ystäväni sairastaa myös monenlaista ja aina löytyy uusia ikäviä ja elämää haittaavia asioita hänen sairasteluihinsa liittyen. Mutta - hän suhtautuu niihin ihailtavan huumorintajuisesti, osaa vääntää vitsiä vaikka mistä. Mä uskon, että säkin siitä vielä oman hurtin huumorintajusi avulla selviät taas aallonharjalle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mun ystäväni sairastaa myös monenlaista ja aina löytyy uusia ikäviä ja elämää haittaavia asioita hänen sairasteluihinsa liittyen. Mutta - hän suhtautuu niihin ihailtavan huumorintajuisesti, osaa vääntää vitsiä vaikka mistä. Mä uskon, että säkin siitä vielä oman hurtin huumorintajusi avulla selviät taas aallonharjalle :hug:
Huumorin kanssa kai sitä on tähänki asti selvitty. Jospa se huumori alkaa kukkia taas jossaki vaiheessa kunhan ensimasennuksen yli pääsee...

Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Pastaajatar:
Hyytis, mikä sulla ny on? Olen ollut tauolla palstalta enkä tiennyt sun sairastuneen. Voimia ja tsemppiä kuitenkin!
aivokasvain, liekö uusinut sitten tai jotain muuta. Tuskin palstalla enää kertoo mitään tarkkoja asioita mistään kun tänne mahtuu niitä ääliöitä jotka eivät omaa mitään hienotunteisuutta.

Palstaajatar
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastaajatar:
Hyytis, mikä sulla ny on? Olen ollut tauolla palstalta enkä tiennyt sun sairastuneen. Voimia ja tsemppiä kuitenkin!
aivokasvain, liekö uusinut sitten tai jotain muuta. Tuskin palstalla enää kertoo mitään tarkkoja asioita mistään kun tänne mahtuu niitä ääliöitä jotka eivät omaa mitään hienotunteisuutta.
Niin, ääliöitä täällä kyllä riittää. Mutta Hyytikselle hali.

haleja
Kyllä tuntuu turhan hankalalta sun elämä. Saako udella onko minkälaista tällä kertaa? Toivott ei oikeasti mitään hengenvaarallista. Itsellä todella vaikeaa taloudellisesti, mutta silti saa olla onnellinen kun terveys jotensakin kunnossa.

Yhteistyössä