Minusta sitten tehtiin lastensuojeluilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä kuulema käytän huumeita.
Saatiin sosiaalityöntekijän kanssa yhdessä hyvät naurut kun näytin ihottuman kyynärtaipeissani. :D
Oli kuulema ilmoituksen tekijä ollut täysin varma että käytän huumeita. :D Oli kuulema jopa nähnyt minun piikittävän. Todettiin että ilmoituksen tekijällä on ollut paremmat aineet kun on moisia hallusinaatioita nähnyt. :D

Juupa juu. Ystävän teinitytöstä teki muistaakseni koulukuraattori lastensuojeluilmoituksen, kun oli epäillyt päihteitä. Tämä tyttö oli muuttanut yksin toiselle paikkakunnalle lukioon, mutta päihteet eivät kuuluneet kuvioon mitenkään. Syyksi varmaan riitti se yksin asuminen. Tyttö kävi kerran sosiaalitoimistossa, ja se oli sillä selvä. Koulukuraattorista jäi hänelle p``a maku. Teki varmaan itseään vain tärkeäksi.

Mä kävin joskus teininä verikokeissa ja suonta ei löytynyt ei millään. Hoitaja pisteli molempia käsivarsia useaan otteeseen, kunnes lopulta löysi suonen, mua se ei haitannut, koska en ole neulakammoinen tms. Pari päivää myöhemmin oli koulussa terkkatarkastus ja siitä seuraavana päivänä tuli lappu kotiin, missä ilmoitettiin vanhemmille, että mut pitäis viedä huumetesteihin, käsivarsissa selkeästi neulanjälkiä... En ollut sanonut terkalle siitä verikoe-episodista mitään, kun ei kysynyt ja puhuttiin muutenkin ihan muista asioista, eikä terkka siis kysynyt neulanjäljistä multa mitään... Lapussa luki myös, että muutkin merkit viittaavat päihteiden käyttöön; hirveä puhetulva ja "häslääminen". Sellainenhan mä olen, ihan ilman huumeitakin...:) Joten saatan kyllä uskoa ton ap:n tarinan...

Yhteistyössä