minusta myös tuli/tulee yh

päätimme erota miehen kanssa (emme naimisissa). On mennyt jo pitkään huonosti, kinastellaan joka pv. Ja mua ei enää jotenkin kiinnosta. Nyt sitten mies vei eilen omia kamoja pois.
Surullinen ja masentunut olo vaikka tätä olen halunnut. Silti itkettää ja huolettaa miten pärjään ja jaksan pojan kanssa (11,5kk). Raha-asiat ja muut ihan sekaisin. Mutta jospa tämä tästä. En vaan olisi odottanut että otan tämän näin raskaasti vaikka tästä erosta on jo puhuttu aiemminkin.
:'(
 
:hug: Voimia sulle!

Olen itsekin samassa tilanteessa, jäämässä yh:ksi 4kk pojalle. Aika samanlaisia ajatuksia pyörii mielessä kuin sinulla. Meillä tosin ero johtuu miehen uskottomuudesta. En usko, että selviämme tästä yli yhdessä :'(

Heti kun voimia riittää alan katsella meille uutta kotia. Tuntuu nyt, että mitä pikemmin pääsisin täältä pois, sitä helpompaa tämä olisi... Tapaus on vielä niin tuore, että aika menee vain itkeskellessä...

Jos ap haluat jutella enemmän, laita säpo. Ehkä voisimme vaihtaa ajatuksia enemmänkin...
 
makkaraperuna
mitä valitat sanoit ettei kiinnosta ja täällä kerjäät sääliä jos haluat erota niin kanna myös päätöksestäsi vastuu ja älä ruikuta,olet valintasi tehnyt ja sinussahan ei ole tietenkään vikaa kun olet nainen,eikö niin ??
 
mitä valitat sanoit ettei kiinnosta ja täällä kerjäät sääliä jos haluat erota niin kanna myös päätöksestäsi vastuu ja älä ruikuta,olet valintasi tehnyt ja sinussahan ei ole tietenkään vikaa kun olet nainen,eikö niin ??


Ei ne erot niin mustavalkosia ole. Useimmiten siihen, että erotaan tarvitaan kaksi ihmistä. Useimmilla tuntevilla ihmisillä tulee suhteen päättyessä hyvin paha olo, vaikka tietäisikin se olevan ainut vaihtoehto. Eikä siitä kertominen ole säälin hakemista, vaan luonnollinen tapa käydä asiaa läpi ja tervehtyä. sillä elämä on jatkuttava ja kyllä ne voimatkin sieltä jaksamiseen löytyvät. JAKSAMISTA.
 
kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet..
Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen kanssa yksin.

Kiitos vain sinulle päivän pristyksestä!
 
makkaraperuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:18 äeti85 kirjoitti:
kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet..
Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen kanssa yksin.

Kiitos vain sinulle päivän pristyksestä!
ole hyvä ja miesten tunteitahan ei oteta huomioon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:24 makkaraperuna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:18 äeti85 kirjoitti:
kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet..
Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen kanssa yksin.

Kiitos vain sinulle päivän pristyksestä!
ole hyvä ja miesten tunteitahan ei oteta huomioon.
No ainakaan mun ja exän ei olisi ollut mitään järkeä jatkaa yhdessä, koska en rakastanut exää enää ja hän tiesi sen. Yhtä tappelua vain koko ajan, toinen tiesi etten enää halunnut olla hänen kanssaan. Nyt meillä menee paljon paremmin, kun emme ole yhdessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:24 makkaraperuna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:18 äeti85 kirjoitti:
kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet..
Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen kanssa yksin.

Kiitos vain sinulle päivän pristyksestä!
ole hyvä ja miesten tunteitahan ei oteta huomioon.
Miehillä ei ole tunteita
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:03 vieras kirjoitti:
ei niin eihän miehillä ole muuta muuta kuin rahaa joota on kivaa nyhtää!! mitä vielä juu eiköhän ne miehet ole ihan samanlaisia olentoja kuin me naisetkin!! ei yhtään sen pahempia!!
Ja kaikilla miejhillä ei edes ole sitä rahaa mitä nyhtää :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 22:52 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:24 makkaraperuna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:18 äeti85 kirjoitti:
kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet..
Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen kanssa yksin.

Kiitos vain sinulle päivän pristyksestä!
ole hyvä ja miesten tunteitahan ei oteta huomioon.
No ainakaan mun ja exän ei olisi ollut mitään järkeä jatkaa yhdessä, koska en rakastanut exää enää ja hän tiesi sen. Yhtä tappelua vain koko ajan, toinen tiesi etten enää halunnut olla hänen kanssaan. Nyt meillä menee paljon paremmin, kun emme ole yhdessä.
Näin juuri meillä!! aina tappelua ja multa rakkaus sitä kohtaan loppunut! nyt paremmin ku ei tarvitse kaikkia päiviä riidellä!
 
voi sentääns
Ensinnäkin voimia ap:lle hirmuisesti.Se on niin totta että vaikka sitä eroa tahtoisikin niin silti on vaikea saada ne omat jalat kantamaan.Mut aika on se avainsana :hug: Ja sitten tämä makkaraperuna-homma.. Mikä siinä on että pitää oikeasti kiva palsta pilata loukkaamalla ja sättimällä toisia. Eihän ap sanonut edes miehestään mitenkään pahasti, eikä hän varmaan voi miehensä tunteita täällä purkaa.
 
no huhhuh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 10:03 vieras kirjoitti:
ei niin eihän miehillä ole muuta muuta kuin rahaa joota on kivaa nyhtää!! mitä vielä juu eiköhän ne miehet ole ihan samanlaisia olentoja kuin me naisetkin!! ei yhtään sen pahempia!!
Älä ny viitti jauhaa p.skaa..... Suurin osa äijistäikävä kyllä on samanlaisia. miksi h.lvetissä niihin kannattaa edes sotkeentua?

Ja mitä RAHAA niiltä on kiva NYHTÄÄ??? EIHÄN NIILLÄ IKINÄ MITÄÄN RAHAA EDES OO, ELLEI OO KYSE NIIDEN OMISTA MIELIHALUISTA!!! Auta armias jos uskallat kysyä edes LAINAKSI muutamaa euroa, että saisi ruokaa lapselle...eipä ole täällä ainakaan onnistunu. Elaritki piti NYHTÄÄ kunnalta kun ei äijä viittiny edes siitä huolehtia. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 12:55 äeti85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 22:52 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:24 makkaraperuna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:18 äeti85 kirjoitti:
kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet..
Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen kanssa yksin.

Kiitos vain sinulle päivän pristyksestä!
ole hyvä ja miesten tunteitahan ei oteta huomioon.
No ainakaan mun ja exän ei olisi ollut mitään järkeä jatkaa yhdessä, koska en rakastanut exää enää ja hän tiesi sen. Yhtä tappelua vain koko ajan, toinen tiesi etten enää halunnut olla hänen kanssaan. Nyt meillä menee paljon paremmin, kun emme ole yhdessä.
Näin juuri meillä!! aina tappelua ja multa rakkaus sitä kohtaan loppunut! nyt paremmin ku ei tarvitse kaikkia päiviä riidellä!

voit laittaa mullekkin yksityis viestii jos haluut kohtalotoverin =) mäki oon just eronnu..
 

Yhteistyössä