M
MintunKukka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:eiku telinevoimistelu ja pesäpallo :x
Hiihto on kivaa sekä luistelu.
Telinevoimistelu ja pesäpallo myös pois.. :x Sadismia molemmat.
Minusta pesis oli kivaa, vaikka muuten koululiikunta ei aina maistunutkaan. Tosin en käynyt kouluani perinteisellä pesispaikkakunnalla, ehkä jossain toisaalla pesikseen suhtaudutaan paljon suuremmalla intohimolla.
Meillä se pesäpallonpeluu oli jotain niin sairasta. Opettaja pelas itsekkin joukkueessa. Ja suurinosa oppilaista.