Minusta imettäminen on ihanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva riipputissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva riipputissi

Vieras
Luin tota toista ketjua, että ei enää jaksa imettää.. ja ihmettelen kovasti, sillä minusta imettäminen on ihanaa. Ihmettelen kun joku sanoo, ettei löydä sopivaa asentoa.. itelleni ainakin sopivin on maata sivuittain sängyllä, niin ei tule hartiatkaan kipeiksi. Ja onnistuu se imettäminen istualtaankin.

Sillehän ei sitten mitään voi, jos rinnanpäät kipeytyy tai maitoa ei tule, mutta ihmetyttää vaan jos jollekin se asennon löytyminen on vaikein juttu imetyksessä..

mä taas vastaavasti en tiiä mitään kuvottavampaa homaa ku imettäminen, tissit ei kestä sitä, sattuu ja kuvottaa ku toi pentu roikkuu tississä kiinni. silti sitä vaan yrittää jatkaa vaikka tuntuu et kuuppa leviää...

takana on kolme noin vuoden mittaista imetystä ja tämä neljäs on vaiheessa 5 kk ja risat. Imetys on tosiaankin vauvavuoden ihanimpia asioita, pienen tuhina rintaa vasten ja napottavat silmät, jotka lupsahtelevat kiinni maitotuiterissa...

Ja se nopeus, jolla murhe katoaa pieneltä heti kun hän näkee tissin, miellyttää minua suuresti.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva riipputissi:
Luin tota toista ketjua, että ei enää jaksa imettää.. ja ihmettelen kovasti, sillä minusta imettäminen on ihanaa. Ihmettelen kun joku sanoo, ettei löydä sopivaa asentoa.. itelleni ainakin sopivin on maata sivuittain sängyllä, niin ei tule hartiatkaan kipeiksi. Ja onnistuu se imettäminen istualtaankin.

Sillehän ei sitten mitään voi, jos rinnanpäät kipeytyy tai maitoa ei tule, mutta ihmetyttää vaan jos jollekin se asennon löytyminen on vaikein juttu imetyksessä..

Ei se nyt siitä pelkästä asennosta ole kiinni.
Ja yllätäen harmaana tehty aloitus.. :xmas:

Minusta imetys on laiskin ja mukavin homma koko tässä perhehärdellissä. Yöllä ei tietenkään ole niiiiin ihana herätä mutta itse imetyshän on suorastaan lepoa. Mulla lempiasento telkkarin ääressä istuen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Makuasia. Hienot ne on.
Voi olla, mutta sulla yleensä on paita ollut päällä :D ;) ja olet kuvissa (mitä mä olen nähnyt) ollut sivuttain joten enpä ole nähnyt sun rintojasi ;) Sitä tarkoitin.

Niin vai yrititkö vittuilla, mutta et sitten viitsinytkään? Mulla on pienet rinnat, mutta ne on hienot, eikä roiku. En voi valitettavasti laittaa niistä kuvaa, koska en halua bannia.

Makuasia. Hienot ne on.
Voi olla, mutta sulla yleensä on paita ollut päällä :D ;) ja olet kuvissa (mitä mä olen nähnyt) ollut sivuttain joten enpä ole nähnyt sun rintojasi ;) Sitä tarkoitin.

Niin vai yrititkö vittuilla, mutta et sitten viitsinytkään? Mulla on pienet rinnat, mutta ne on hienot, eikä roiku. En voi valitettavasti laittaa niistä kuvaa, koska en halua bannia.

No eipä mullakaan ole paljoakaan isommat kuin sulla, mitä olen kuvista huomannut, joten miksi vittuilisin?

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Hieno homma.

Itse tahdon pitää rintani vielä lapsienkin jälkeen, joten en imetä.

Kyllä ne rupsahtaa vaikka et imettäiskään. :hug:

Niin...??? Ihan senkö takia mun pitäis imettää nyt 22vuotiaana kun ne rupsahtaa muutenkin parinkymmenenvuoden päästä? Tai onko se sulta jotenkin pois jos en halua imettää?

Makuasia. Hienot ne on.

No eipä mullakaan ole paljoakaan isommat kuin sulla, mitä olen kuvista huomannut, joten miksi vittuilisin?

Aika outoa toi sun läppäs. äsken sanoit että et ole edes niitä nähnyt.

Hieno homma.

Mä tykkään imettää, musta se on luonnollista ja henkisesti palkitsevaa =)
Imetyksistäni huolimatta tissit ei ole tippuneet kehostani vaan yllätys mulla on yhä rinnat :o
Enemmän mua huolestuttais se mitä korvien välistä löytyy kun rintojen ryhdikkyys. Kun kuitenkin jokainen meistä vanhenee ja rupsahtaa jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Hieno homma.

Imetyksistäni huolimatta tissit ei ole tippuneet kehostani vaan yllätys mulla on yhä rinnat :o
Enemmän mua huolestuttais se mitä korvien välistä löytyy kun rintojen ryhdikkyys. Kun kuitenkin jokainen meistä vanhenee ja rupsahtaa jossain vaiheessa.

Jotkut väittää, että imetys kiinteyttää. Vaikka pääasia rinnoissa lienee ravinto, jota niistä vauvalle annetaan.

Villivadelma, aloitus oli harmaana siksi, kun en ole saanut ikinä aikaiseksi rekisteröityä.. kirjotan tänne kaikki jutut aina muutenkin harmaana..

Minusta tuo oli ihanasti sanottu, että imetys on laiskin ja mukavin homma perhehärdellissä.. olen nimittäin itse ihan samaa mieltä, mikäs sen mukavampaa kuin köllötellä sängyllä päivät pitkät ja nauttia vauvastaan. Juuri se ihana tuhina on musiikkia korville.

Ja tosiaan imetys on myös taloudellista. Eikä tarvitse ikinä miettiä, onko kaapissa nyt varmasti korviketta vai pitäskö käydä kaupassa ostamassa lisää.. eikä tosiaan tarvitse yöllä lähteä lämmittämään, senkun vaan nostan paitaa ja vauva saa heti ruokaa (meillä siis perhepeti)

Ei tämä aloitus ollut millään pahalla niille, joilla ei imettäminen syystä tai toisesta onnistu. Itse vaan koen imettämisen niin mukavana asiana, että ihmettelen, ettei toiset siitä välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Hieno homma.

Kyllä ne rupsahtaa vaikka et imettäiskään. :hug:

Niin...??? Ihan senkö takia mun pitäis imettää nyt 22vuotiaana kun ne rupsahtaa muutenkin parinkymmenenvuoden päästä? Tai onko se sulta jotenkin pois jos en halua imettää?

Ei oo multa pois todellakaan. Mutta kyllä ne mulla ainakin rupsahti vaikka en imettänytkään. Raskauden aikana kun rinnat turpos ja sit synnytyksen jälkeen palautu "normaaliin uomiinsa" niin lopputulos oli kaksi kärpäslätkää :D

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Hieno homma.

No niinpä! Siis ajattele joskushan me kaikki rupsahdamme joten aivan samahan tuo miltä sitä elämänsä näyttää kun JOSKUS kuitenkin rupsahdetaan..siis ei vit..

Siis mikä teillä on hätänä? jos MINÄ ette TE vaan MINÄ en halua imettää niin onko se TEILTÄ pois???

Yhteistyössä