Minusta eläinrääkkäystä, jostakusta suloista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Erityisesti tämä: http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=69

Niin epäluonnollisessa asennossa roikkuu koira-parka.
No juu täytyy myöntää et toi menee kyl yli hilseen jo...

Joo ja mihin sit häntä laitetaan? jos siis ois semmonen pitempi...

jaa, mä annoin metsämiehelle meidän elämää nähneen rengasliinan. mäyräkoira siinä matkustaa metsästysreissuilla, sillä kun se oma maavara on aika onneton esim suolla loikkia.. minusta se ei oo rääkkäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Erityisesti tämä: http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=69

Niin epäluonnollisessa asennossa roikkuu koira-parka.

Tää munkin silmään pisti. Noi muut laukut nyt ihan kohtalaisen ok, mutta tossa todellakin täysin luonnoton asento koiralle, ja kaukana suloisuudesta. Mä puutun harvoin vieraiden ihmisten asioihin, mutta varmasti tulisin sanoneeksi jotain, jos jonkun näkisin koiraansa noin kantavan.

Alkuperäinen kirjoittaja erg:
jaa, mä annoin metsämiehelle meidän elämää nähneen rengasliinan. mäyräkoira siinä matkustaa metsästysreissuilla, sillä kun se oma maavara on aika onneton esim suolla loikkia.. minusta se ei oo rääkkäystä.

Joo, noista tuo pussin mallinen on varmaan esim. kuvailemaasi käyttöön ihan hyvä tai jos on esim. sokea pikkukoira kaupungissa mukana tai mennään esim. mustikkaan pikkupennun kanssa. Mutta tuo rintarepun mallinen.. Oikeesti vaikka miten päin ajattelis, niin ei voi tehdä hyvää koiran selälle. Olihan ennen vanhaan satulalaukut pienille metsäkoirille. Mutta rintareppuja kaupunkiin??

Alkuperäinen kirjoittaja erg:

Mäyräkoira itsessään on rääkkäys. Niin pitkä selkä ja niin onnettomat jalat.
Mutta siihen on tarve, tuolle liinalle tuossa tapauksessa.
Mutta nämä onnettoman suloiset karvattomaa rottaa muistuttavat koirat timanttipannoissaan ja tupsulakeissaan :whistle:

Yhteistyössä