H
hm
Vieras
Minä kuulun niihin, jotka on kasvatettu niin, että itsestä ei tehdä numeroa ja ollaan vaatimattomia ja kannetaan vastuu omisat jutuista. eli ikipäivänä en voi kuvitella itseäni sanomassa lapselleni, että pyydäpäs sitä elinaa tuomaan se kirjasi koulusta. sitä paitsi mun esikoinen on ollut jo monta vuotta koulussa, eikä ole vielä ollut pois kuin 2 pävää yhteensä, joten ei todellakaan olisi pois koulusta muuten vaan, vaikka olisimmekin lähdössä reissuun, vaan kävisi ensin koulussa, jos keraan kotona olisimme. ja sitä suuremmalla syyllä, jos kirja olisi koulussa.
ja jos omaa lasta joku pyytäisi tuomaan kirjan, niin suoraan sanottuna myös vituttaisi. koska ne reput painavat muutenkin helvetisti ja minusta jokainen nyt vaan huolehtii ihan itse omat kirjansa ja läksynsä. ja koska näitä riittää, jotka kuulevat väärin, kun lapsi sanoo läksyn ja sitten syyttävät sitä kaveria koulussa.
minusta se pitäisi olla aina sen perheen vastuulla, jonka lapsi on pois. ei niiden luokkakavereiden.
ja jos omaa lasta joku pyytäisi tuomaan kirjan, niin suoraan sanottuna myös vituttaisi. koska ne reput painavat muutenkin helvetisti ja minusta jokainen nyt vaan huolehtii ihan itse omat kirjansa ja läksynsä. ja koska näitä riittää, jotka kuulevat väärin, kun lapsi sanoo läksyn ja sitten syyttävät sitä kaveria koulussa.
minusta se pitäisi olla aina sen perheen vastuulla, jonka lapsi on pois. ei niiden luokkakavereiden.