Minunko moka...

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Joku aika sit oltiin johokii lähössä, perillä ei oo lähellä automaattia, ja rahaa piti saaha mukaan.
Kotona sanoin ukolle että pitää käydä sit automaatilla. Joo.
Autoon kun mentiin, sanoin taas et käydään sit sit automaatilla. Joo joo.
Matkaa oli vielä n. 100m automaatille kun sanoin taas et siihe automaatille sit. Joo joo joo.

Ukko ajo ohi. Ei pysähtyny automaatille. En v*ttuillessani enää sanonu mitään, olinhan viimesen 15 minutin aikana sanonu 3 kertaa.

Päästiin perille ja miä sit pokkana jäin autoon istumaan. Ukko siin tiuskii et: no et sie nyt sit tuukkaa kun tänne asti piti tulla?
-Joo no kun ei oo sitä rahaa niin mitä sinne menee, kun sisällekään ei pääse.
Siitäkös ukko riemastu,
-Miks hitossa et voinu sanoa et pitää käydä automaatilla |O
-Niin joo en sanonukkaa kotona enkä autossa, enkä ees vähän ennen automaattia etkä siäkää vastannu joka kerta että joo joo.

Tultiin kotiin. Lähin sit kävellen lasten kanssa automaatille ja menin muksujen kanssa jätskille, kun ei sit mentykkää sinne mihin meinattiin!

:laugh: Anteeks! :ashamed: Mut tuo vaan kuulostaa niin normaalilta noille miehille.. Varsinkin tuo joojoo...

täällä kans tuollainen mies.... ja sama syytös että en ole sanonut, olen vain AJATELLUT sanovani mutten ole muka oikeasti sanonut.
Meillä kyllä on miehellä muutenkin TOSI huono muisti. Usein nolottaa kun kysyy vaikka joltain tutulta neljännen kerran saman kysymyksen (aina kun tavataan siis eri kerroilla) ja mä"sä kysyit ton jo viimeksi ja vastaus oli..."
Hänellä tosin uskon sen ihan johtuvan siitä että on unohtanut kaiken lapsuudestaan, on sellainen traumaattinen kokemus tapahtunut jonka takia lapsena unohti kaiken. KErran kun puhuin yhen psykologin kanssa niin kertoi, että jos on tollainen amnesia (muistinmenetys) jostain traumasta, niin se vaikuttaa myös lähimuistiin, muisti siis pätkii jatkuvasti.

No ei todellakaan sinun moka. Miehen vika kun ei vaivaudu kuuntelemaan. Vastaisuudessa annat sille lapun käteen missä on kaikki sovitut asiat ja sanot että nyt sulla on konkreettinen todiste että olen näistä asioista sanonut, ei ole minun vika jos unohdat

Itse asiassa tuo ei ole miehen "moka" vaan taito. Vaatii pitkän opettelun että pystyy olemaan kuulematta vaimon loputonta jaarittelua milloin mistäkin asiasta. Toki siinä tulee aika paljon yllätyksiä vastaan kun "asiastahan on ollut puhetta" mutta sittenhän voi sanoa ettei vaimo ole oikeasti edes puhunut koko asiasta.

Miksi ap puhut sitten niin paljon? Minen ole mies, mutta voin pahoin kaiken maailman jaarittelijoiden keskellä. Valitsin lyhytsanaisen miehen, itse olen sitä myös, siis lyhytsanainen, en mies :D. Mulla on ystäviä, jotka on entisiä sen vuoksi, että he eivät osaa olla hiljaa. Tai puhua asiaa. Pohtiivat kaikki ummet ja lammet, että ei jaksa olla heidän kanssa tekemisissä. Ennemmin haluan tehdä asioita, olla toiminnan ihminen. En jaksa kuunnella jonkun suunnittelua 10 kertaa, siinä ajassa minä olisin jo asian toteuttanut. Puhutaan sitten talvihaalarin ostosta tai sisustamisesta tai perunamaasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Itse asiassa tuo ei ole miehen "moka" vaan taito. Vaatii pitkän opettelun että pystyy olemaan kuulematta vaimon loputonta jaarittelua milloin mistäkin asiasta. Toki siinä tulee aika paljon yllätyksiä vastaan kun "asiastahan on ollut puhetta" mutta sittenhän voi sanoa ettei vaimo ole oikeasti edes puhunut koko asiasta.

V*ttu teitä miehiä :laugh: Ootte työ kyllä kieroja möllejä!

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen puheliaita:
Miksi ap puhut sitten niin paljon? Minen ole mies, mutta voin pahoin kaiken maailman jaarittelijoiden keskellä. Valitsin lyhytsanaisen miehen, itse olen sitä myös, siis lyhytsanainen, en mies :D. Mulla on ystäviä, jotka on entisiä sen vuoksi, että he eivät osaa olla hiljaa. Tai puhua asiaa. Pohtiivat kaikki ummet ja lammet, että ei jaksa olla heidän kanssa tekemisissä. Ennemmin haluan tehdä asioita, olla toiminnan ihminen. En jaksa kuunnella jonkun suunnittelua 10 kertaa, siinä ajassa minä olisin jo asian toteuttanut. Puhutaan sitten talvihaalarin ostosta tai sisustamisesta tai perunamaasta.

Jaa-a..mie oon aina puhunu ja niin puhuu esim. miun siskotkin. Sukuvika :D Noh...mies on miun kanssa yhteen lyöttäytyny ja jos silloin puhuin paljon...

Mut enpä mie ainakaan ystäviäni karsisi sen takia, et puhuvatko he paljon vai liian vähän...

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:

:saint:

:saint:

Montako kertaa Timpalle on jokun ylläriasian tullessa esiin paljastunut että olet jopa kommentoinut sitä itse jotenkin ja suostunut? Niinkin voi käydä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen puheliaita:

Jaa-a..mie oon aina puhunu ja niin puhuu esim. miun siskotkin. Sukuvika :D Noh...mies on miun kanssa yhteen lyöttäytyny ja jos silloin puhuin paljon...

Mut enpä mie ainakaan ystäviäni karsisi sen takia, et puhuvatko he paljon vai liian vähän...

Niin, tarkennan vielä sen, että karsin ne ystävät, jotka ei jaksa olla sen verran hiljaa, että kuuntelisi mitä muille kuuluu. Se on ratkaisevin kriteeri!!

Yhteistyössä