minun vuoro... ihonhoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rentunruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rentunruusu

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
1 001
0
36
Elikkä nyt on mulle tullu ongelmia ihon kanssa eli on ruvennut "kukkimaan" :kieh:
Eli mulla on tällänen iho, mikä rasvottuu helposti mutta on kuitenkin leuasta ja nenän vierestä pintakuiva ja muutenkin esim. pesun jälkeen ihoa kiristää. Mustapäitä on.
Viime kosmetologi -käynnillä(on jo pitempi aika) sanottiin että tarviin kuivan ihon hoitotuotteet, joita olenkin käyttänyt (eri merkkejä) ja ne on toiminut hyvin juuri tuohon kireyteen ja kuivaan kohtaan ihossa. Mutta rasvoittuminen on toinen vika, naama kiiltää :snotty:

Nyt tähän on tullut lisä-ongelmaksi finnit, mitä mulla ei ole ollut oikeestaan millonkaan.

Mikä neuvoksi? Pitääkö vaihtaa kuivan ihon tuotteet muuksi? Ongelma- ihon tuotteisiin, vai mihin?
Sekä pääsenkö mitenkään tuosta rasvoittumisesta eroon? Oliko joku meikkivoide tai puuteri tms., mikä "imi" tuota töhnää iholta? :whistle:

Niin, ja "hormoneja" en ole käyttänyt valovuosiin..
Vai voisko olla että tupakanpolton lopetus tuo nyt kaikki pas.kat iholle näpyiks?!

vinkkejä, pliis!

Enpä ole asiantuntija, mutta mulla on pintakuivaiho ja t-alue rasvainen ja mulle kosmetologi sanoi että t-alueen vois kuoria parikin kertaa viikossa (loput vain kerran) ja että t-alueella voi käyttää pahimpaan aikaan rasvaiselle iholle tarkoitettua voidetta. Eli täsmähoitoa. En ole kuitenkaan itse käyttänyt kuin yhtä voidetta, mutta jos ei muuta neuvoa tule niin ainahan voit kokeilla tuota?

kokeile eka HTH:ta ja tiedän että kirvelee jos iho on jo halkeillut,mutta tosi tehokasta.Itselläni ei ole tullut mitään sen jälkeen.Se imeytyy nopeasti ja on hyvä.Ja toinen mitä kannattaa kokeilla on seridal.Koska se tekee iholle suojan,ettei ne finnejä aiheuttavat epäpuhtaudet pääse ihoon;tosin iho kiiltää vähän aikaa koska se on öljy.

Yhteistyössä