Minun vauvani on tänään jo 1-vuotta!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miksi tämä itkettää mua niin paljon? Ja miksi mulla on niin haikea mieli? Luulisi että päivä on iloinen mutta minusta tuntuu haikealta..

Minun oma vauva <3

Tässä tällaista pohdintaa...
 
vieras (ap)
Kiitos vilukissa! En vaan pysty olemaan ajattelematta vuoden takaista päivää <3 Tämä vauva-aika meni aivan liian pian.. Nyt minulla on maailman rakkain taapero, mutta haikealta tuntuu kun en voi kutsua enää vauvaksi :( Eikä tuosta pienestä saa enää vauvaa tekemälläkään =)
 
"Vilukissa"
Kiitos vilukissa! En vaan pysty olemaan ajattelematta vuoden takaista päivää <3 Tämä vauva-aika meni aivan liian pian.. Nyt minulla on maailman rakkain taapero, mutta haikealta tuntuu kun en voi kutsua enää vauvaksi :( Eikä tuosta pienestä saa enää vauvaa tekemälläkään =)
Tiedän tunteen...ja vauhti vain kiihtyy...pidä pienistä hetkistä kiinni ja vaali niitä! Toisaalta...olivatpa minkä ikäisiä tahansa, niin aina pysyvät "vauvoinamme" :heart:..
 
vieras (ap)
Riepuriia: Onneksi olkoon 7-vuotiaille!! Ehkäpä minulla on huomenna virkeämpi mieli, mutta tänään on tullut mietittyä vuoden takaisia ajatuksia ja on ollut tosi haikea mieli..
 
vieras (ap)
kiitos vilukissa <3 Nyt kun lapset jo nukkuu niin on jäänyt aikaa tälle tunteelle ja oli pakko purkaa jollekkin! Ihanaa kun joku ymmärtää <3 Huomenna meillä syödään kakkua ja juhlitaan 1-vuotiasta ja lupaan koittaa olla itkemättä =) Hyvää yötä kaikille =)
 
---
1-vuotias
1 vuotta
yksivuotias
1 v.
1-vuotissyntymäpäivä

Voit ap palata tähän kommenttiin ihan vapaasti aina ollessasi epävarma kirjoitusasusta. Minkä amislinjan olet muuten käynyt?
 

Yhteistyössä