T
"tiuku"
Vieras
Lapsi on siis arkisin päiväkodissa hoidossa ja sinne hyvin mielellään menee ja kaikki sujuu siellä hyvin. Minun äitini on hoitanut tyttöä aina silloin tällöin, ehkä kerran kuussa, monesti harvemmin kyllä, mutta siis päivisin. Tullut useimmiten meille hoitamaan päivällä, tai illalla ja ollaan käyty vaikka elokuvissa miehen kanssa ja yöksi kotiin. Lapsi ollut yökylässä koko aikana siis yhteensä vasta 4 kertaa!! ehkä mummon kanssa kahden olisi mieluummin, mutta vieläkin pikkusen arastelee pappaa jota harvemmin siis näkee. Mummun mies ei ole siis minun isäni... mut kuitenkin. Minun on vaikea viedä tyttöä sinne hoitoon, koska hän itse ei kovin halukas sinne ole menemään. Ollut aina luonteeltaan vähän arka.
Mitenkä sitä voisi rentoutua sitten kun joskus lapsen hoitoon vie? Onko muilla tällaista, että on vaikea viedä lasta yökylään ihan sitten vaikka sinne mummulaan?
Mitenkä sitä voisi rentoutua sitten kun joskus lapsen hoitoon vie? Onko muilla tällaista, että on vaikea viedä lasta yökylään ihan sitten vaikka sinne mummulaan?