Minun tarinani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei! Tajusin, että nyt on kulunut tasan 10 vuotta, kun ensimmäinen raskauteni alkoi.
Takana oli useampi vuosi lapsettomuutta, kunnes maaliskuussa 1996 hakeuduimme Diacoriin. Perustutkimukset, kummastakaan ei löytyneet mitään vikaa. Muutama kuukausi clomeja, ehkä neljä inseminaatiota, ei tulosta. IVF tehtiin tammikuussa 1997, saatiin useita alkioita, kaksi siirrettiin ja niistä toinen kehittyi sitten esikoiseksemme, joka syntyi lokakuussa 1997. Vähän ajan kuluttua tehtiin PAS luonnolliseen kiertoon kahdella alkiolla, ja jälleen toinen kehittyi kuopukseksemme, joka syntyi toukokuussa 1999. Meillä on siis kaksi ihanaa lasta kiitos kehittyneen nykylääketieteen!
Lapsettomuusaika ja vielä ensimmäinen raskausaika olivat kova koettelemus täynnä epävarmuutta, toivoa, pettymystä, surua, katkeruutta ja lopulta iloa ja kiitollisuutta. Vaati vahvuutta kestää tuo tunteiden vuoristorata. Onneksi nyt on näitä keskustelupalstoja, joilla voi hakea tukea ja lohtua vertaisistaan ja jakaa kokemuksia.
Haluan siis toivottaa kaikille teille voimaa, rohkeutta ja uskoa!

Ihanaa, että teidän tarina päätty hyvin!

Vaikka ymmärrän viestisi hyvin, minulla tulee uskon valamis -tarinat korvista ulos. Kukaan ei voi luvata meille omaa lasta. Itse koen, että jos roikun siinä uskossa, että kyllä mekin onnistutaan jonain päivnä, elämä menee vain sitä odotellessa. Toki toivon niin sydämeni pohjasta, ja kaikki mahdollinen asian eteen tehdään. Mutta usko on mennettä.

Jos on onnistanut sitä varmasti haluaa kertoa muillekkin, että se on mahdollista! Ja tällä palastalla siitä saa varmasti moni voimia.

Yhteistyössä