Minun Suuri nautinto olisi ekakerrasta:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljalleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljalleen

Aktiivinen jäsen
09.09.2009
1 533
1
36
Ensimmäinen kerta:

Mies laittaa sängylle makaamaan ja alkaa riisumaan minua...napittaa puseroni auki, riisuu hameeni, olen vain alusvaatteisillani. Hyväilee ja sivelee käsin vartaloani. Riisuu rintaliivini, hyväilee rintojani, kielellä leikittelee, on hellä, kiireetön. Nauttii rinnoistani, käsin samalla hyväilee vatsaani, vartaloani. Lähtee laskeutumaan alemmaksi, käsin sekä kielellään, tulee stringeilleni, riisuu ne pois. olen täysin alasti miehen edessä jolla vielä kaikki vaatteet päällä.
nolottaa, mutta näen kuinka mies nauttii, niin nautin minäkin, joten en välitä.
Mies avaa varovasti, hiljalleen häpyhuuleni ja alkaa nuolemaan, imuttelemaan niin kauan että laukean.

Tämän jälkeen olisi minun vuoro vasta hoitaa mies, riisua hänet, hiljalleen, hyväillä, antaa miehen vain olla, tekemättä mitään. Vain katsella ja nauttia, laueta.

Vasta näiden tutustumisten jälkeen alkaisi itse rakastelu :heart: :p :heart:

Mistä sinä haaveilet ensimmäisellä kerralla?

Tarinasi on jokseenkin sanatarkka kuvaus siitä, kuinka haluaisin itsekin tilanteen etenevän. Lisäksi haluaisin levittää tuoksuvia öljyjä rinnoille, vatsalle ja varsinkin hävyn seutuun. Se lisää hyväilyn tuomaa nautintoa. Hieman ennen kuin tulisin sisään, levittelisin vielä mainittuja öljyjä reisille. On niin mukavaa liikkua ja liukua öljyttyjen ja hyväntuoksuisten reisien välissä, siä on vaikea kuvailla. Se on koettava"

Alkuperäinen kirjoittaja Tutkailija:
Tarinasi on jokseenkin sanatarkka kuvaus siitä, kuinka haluaisin itsekin tilanteen etenevän. Lisäksi haluaisin levittää tuoksuvia öljyjä rinnoille, vatsalle ja varsinkin hävyn seutuun. Se lisää hyväilyn tuomaa nautintoa. Hieman ennen kuin tulisin sisään, levittelisin vielä mainittuja öljyjä reisille. On niin mukavaa liikkua ja liukua öljyttyjen ja hyväntuoksuisten reisien välissä, siä on vaikea kuvailla. Se on koettava"

:p :p :p :p

Yhteistyössä