Mulla on kolme pientä tytärtä,sattuneista syistä kaksi vanhempaa lasta (6 ja 4v.) asuu isänsä luona.Isi on mennyt uusiksi naimisiin ja heillä on nyt myös kaksi yhteistä lasta mun tyttöjen lisäksi.Itse olen uudessa suhteessa ja nuorimpani asuu meidän kans (ei siis ole meidän yhteinen)..jo alussa meillä oli selvää että isit ja äidit on joten ei tungeta väkisin rooleihin,näin se toimi pitkään kunnes vanhin tytöistäni lopetti yhtääkkiä kutsumasta mua äidiksi,ensin en kiinnittäny asiaan huomiota mutta erään kerran hän sitten tuli viettämään jälleen viikonloppua luoksemme ja kertoile eskari kuulumisia ikään kuin häkeltyen äkkiä,kysyin syytä ja hän kertoi että joku koulussa oli kysynyt äidin nimeä ja typyseni ei yiennyt mitä vastata kun isi oli sanonut "sen toisen äidin" kans että hänellä on vain yksi äiti ja se on nyt tämä uusi vaimo.käytännössä sanoen minua ei saa enään äidiksi kutsua.Tällä hetkellä tilanne mun ja isin välit on taas kireällä,kaikki,ero yms,sujui lasten onneksi ilman suuria dramaattisuuksia mut nyt on tilanne sit jo toinen..tytöt ovat hämmentyneinä,ja se saa surulliseksi...olisko jollain jotain neuvoja kuinka lähteä tätä selvittään???ja kaiken huipuksi kun yritin tätä juttua nykyiselleni purkaa pahanmielen vuoksi,hänen ratkaisunsa olisi että perustetaan oma perhe...huh huh..