Minun puolisollani on syöpä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaatänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaatänään

Vieras
Tietääkö teistä kukaan netistä jotakin keskustelupalstaa johon voisin kirjoittaa, ja jossa voisin lukea toisten kokemuksista?

Me saimme kaksi tervettä vuotta, ja nyt näyttää siltä että kasvain on uusinut. Kaipaisin tukea joltakin, joka tietää mistä puhun, mutta en jaksa etsiä...

Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.

voi, olen pahoillani :( missä puolisosi syöpä todettiin? onko sama nyt uusiessaan kuin ensimmäiselläkin kerralla? onko hän minkä ikäinen? onneksi nykyään hoidot ovat tehokkaita ja ne voidaan myös aloittaa nopeasti. voimia teille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi, olen pahoillani :( missä puolisosi syöpä todettiin? onko sama nyt uusiessaan kuin ensimmäiselläkin kerralla? onko hän minkä ikäinen? onneksi nykyään hoidot ovat tehokkaita ja ne voidaan myös aloittaa nopeasti. voimia teille!

Ensin ajattelin etten näistä puhu, mutta toisaalta ehkä se auttaa minua. Edes vähän.

Miehelläni todettiin aivokasvain kaksi vuotta sitten. Se saatiin lääkkeillä ja sädehoidolla pienenemään, eikä leikkausta tarvittu. Kaikki kävi todella nopeasti, muutaman kuukauden aikana. Ja yhtä nopeasti kuin tilanne oli alkanut, se oli taas tasaantunut. Tervehtymiseen liittyi pieni lääketieteellinen ihme, mutta se samalla toi ennustamattomuuden mukaan kuvioihin.

Meillä ei ole vielä lapsia, yrittäminen jäi kaksi vuotta sitten kesken. Ja olimme juuri jättämässä ehkäisyä pois, kun oireilu alkoi taas. Kiitos teille jotka jaksoitte lukea! Se ihme kyllä auttaa.

Yhteistyössä