Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mä aina just herkistyn näinä syntymää edeltävinä iltoina ja öinä, sitten itkeä tihruuttelen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mä aina just herkistyn näinä syntymää edeltävinä iltoina ja öinä, sitten itkeä tihruuttelen :xmas:
niin mäkin.. mä muistan siitä illasta ja aamuyöstä jokaisen hetken ja on vaikea kuvitella et siitä on jo neljä vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mä aina just herkistyn näinä syntymää edeltävinä iltoina ja öinä, sitten itkeä tihruuttelen :xmas:
niin mäkin.. mä muistan siitä illasta ja aamuyöstä jokaisen hetken ja on vaikea kuvitella et siitä on jo neljä vuotta.
Samoin itselle ne muistot aina nousee pintaan, se kun sai ekan kerran pidellä sitä pientä sylissään :heart:
Onnea paljon teidän pojalle!
Alkuperäinen kirjoittaja lastensa äiti:Minäkin muistan ja herkistyn aina viimeistään syntymä ja kuolinpäivänä!
Mutta onnea pikkumiehelle mulla oli kakkosen ja kolmesen välissä tuollainen ikäero.
Oli jo aika iso ja fiksu kaveri, helppo.
Alkuperäinen kirjoittaja lastensa äiti:Kiitos Onnellinen Villasukka halista!
Olen ollut niin herkillä nyt kun lueksinut noita Mandin muistojuttuja ja itsekin sinne kirjoitellut.
Hyvää yötä teille.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja lastensa äiti:Kiitos Onnellinen Villasukka halista!
Olen ollut niin herkillä nyt kun lueksinut noita Mandin muistojuttuja ja itsekin sinne kirjoitellut.
Hyvää yötä teille.
Voitko laittaa jonkun linkin niihin muistojuttuihin..liikutti minuakin tuo uutinen..
oikein hyvää yötä sinulle :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja lastensa äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja lastensa äiti:Kiitos Onnellinen Villasukka halista!
Hyvää yötä teille.
Voitko laittaa jonkun linkin niihin muistojuttuihin..liikutti minuakin tuo uutinen..
oikein hyvää yötä sinulle :heart:
Ilta-Sanomien keskustelupalstalla on paljon itkettäviä kirjoituksia.
Yksi liikuttavimmista minusta oli kun äiti oli menettänyt kaksosensa muutaman vuoden välein, toinen jo täysi-ikäinen.
Ihan kamalaa aina lukea kun kaikki tuska ja epätoivo palautuu mieleen mutta pakko silti, jotenkin ihanaa luvan kanssa itkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja lastensa äiti:Olen täällä kertonut, kätkytkuolemaan ja siitä on jo aikaa. Mutta aina vain uudet lasten ja nuorten kuolintapaukset vie mukanaan.
Tuntuu lähinnä kamalalta ajatella sitä vanhempien tuskaa kun sen muistaa, eihän kuolleella enää mitään hätää mutta aina se nuoren kuolema silti koskettaa.