Minun päivän syömiset. Paljonko arvoisitte tuossa olevan kaloreita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pinni

Vieras
Ja joo, kiloklubilla olen laskenut, mutta tulos vähän arveluttaa :/

Aamupala: kaurapuuroa mehukeitolla, 2 kuppia kahvia maidolla
Lounas: rahkaa mehukeitolla + leseillä, 2 porkkanaa, tomaatti
Välipala: 1 sämpylä margariinilla ja juustolla
Lounas: lautasellinen nakkikeittoa, 2 sämpylää margariinilla + juustolla, tomaatti, kurkkua
Iltapala: rahkaa + vadelmia

Millasta juustoa käytät? Kuinka rasvaista maitoa, entäs rahkaa? Onko sokeritonta mehukeittoa?
Jos noi valinnat on kevyitä, niin öö... no en mä tiedä, oon tosi huono näissä. Enkä jaksa ruveta laskeskelemaankaan.
1200?

Aika köykäiseltä näyttää ruoat! Noita kaikki ruokia voi tehdä monista aineista ja monella tavalla ja annoskokoja kun ei tiedä... Ja turhan vähärasvaisen näköistä ruokaa, ellei jonnekin lisäillä hyvää kasviöljyä?

Veikkaan 1300.

Itse olen raskaana ja neuvolantäti valitti syömisestäni että en syö tarpeeksi. Itselle ei mahdu enenpää eikä kyllä maistukkaan.

Klo 8 2 kpp maitokahvia

Klo 11 jogurtti ja voileipä missä juustoa ja tomaattia

Klo 17 2 perunaa, voileipä tomaatilla ja juustolla, vettä

Klo 20-21 voileipä juustolla ja tomaatilla, kaakaota tai tee tä ja joskus jogurtti, banaani

Alkuperäinen kirjoittaja läskiksi en tahdo:
Itse olen raskaana ja neuvolantäti valitti syömisestäni että en syö tarpeeksi. Itselle ei mahdu enenpää eikä kyllä maistukkaan.

Klo 8 2 kpp maitokahvia

Klo 20-21 voileipä juustolla ja tomaatilla, kaakaota tai tee tä ja joskus jogurtti, banaani

Jestas sentään. Korvaa nuo voileivät kunnon ruualla. Nälkä kasvaa syödessä ja sinun olisi tärkeää saada tarpeelliset vitamiinit.

Voileivät voi heittää vaikka kokonaan hevon helkkarin kuuseen!!! tulee vain turhia hiilareita jotka väsyttävät ja turvottavat ja pitävät nälkää vain pienen hetken. Paljon vihanneksia mukaan, rasvaisia maitotuotteita, lihaa ja kanaa niin pysyy nälkä poissa eikä turhia ylimääräisyyksiä kehoon sisään. Sokeri myös kokonaa pois ni hyvä tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja läskiksi en tahdo:

Klo 8 2 kpp maitokahvia

Jestas sentään. Korvaa nuo voileivät kunnon ruualla. Nälkä kasvaa syödessä ja sinun olisi tärkeää saada tarpeelliset vitamiinit.

Juu olen yrittänyt, mutta en saa menemään alas lämmintä ruokaa, lihaa, kanaa, kalaa. Maito sellaisenaan on myös sellainen mikä ei mene alas. okeilin jo aoijarouhettakin, mut ei ni ei.
Otan kyllä päivässä vitamiinitabletin mikä on tarkoitettu raskaana oleville ja imettäville.

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Voileivät voi heittää vaikka kokonaan hevon helkkarin kuuseen!!! tulee vain turhia hiilareita jotka väsyttävät ja turvottavat ja pitävät nälkää vain pienen hetken.

Tämä kuulostaa karppaajien raamatulta. Kumma juttu vaan, kyllä mun nälkä pysyy poissa voileivällä kiitettävän kauan eikä sen syöminen väsytä kuin korkeintaan leuan lihaksia.

Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Ja joo, kiloklubilla olen laskenut, mutta tulos vähän arveluttaa :/

Aamupala: kaurapuuroa mehukeitolla, 2 kuppia kahvia maidolla
Lounas: rahkaa mehukeitolla + leseillä, 2 porkkanaa, tomaatti
Välipala: 1 sämpylä margariinilla ja juustolla
Lounas: lautasellinen nakkikeittoa, 2 sämpylää margariinilla + juustolla, tomaatti, kurkkua
Iltapala: rahkaa + vadelmia

Paljon kaurapuuroa?
Paljon maitoa kahvissa?
Paljon sokeroimatonta mehukeittoa?
Paljon rahkaa?
Paljon leseitä?
Paljon margariinia?
Paljon juustoa?
Paljon nakkikeittoa g tai dl?
Paljon vadelmia?
Paljon kurkkua?
Paljon tomaattia?

Kaikkien näiden määrät vaikuttaa kalorimäärään. Voi tulla plajonki heittoja jos ei noita tiedä.

Voileivät voi heittää vaikka kokonaan hevon helkkarin kuuseen!!! tulee vain turhia hiilareita jotka väsyttävät ja turvottavat ja pitävät nälkää vain pienen hetken.

Tämä kuulostaa karppaajien raamatulta. Kumma juttu vaan, kyllä mun nälkä pysyy poissa voileivällä kiitettävän kauan eikä sen syöminen väsytä kuin korkeintaan leuan lihaksia.

Mul on ihan sama juttu ja leipä on niin saamarin hyvää et minä en siitä luopuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja kristiina:

Mul on ihan sama juttu ja leipä on niin saamarin hyvää et minä en siitä luopuisi.

Peesi.

Yhteistyössä