Minun menee 1075,20e tupakkaan

  • Viestiketjun aloittaja äiti 3lle
  • Ensimmäinen viesti
äiti 3lle
vuodessa, kuukaudessa noin 90e! Olen järkyttynyt ja nyt loppu savuttelu tähän paikkaan! Ei ihme, ettei raha riitä, kun oon polttanu sen savuna ilmaan =( Eli yhteensä meidän taloudessa (siis mun ja miehen) tupakkaan kuluu 2150,40e VUODESSA! Ja nyt tähän tuli loppu ja saanhan teidänkin tuen asiaan, koska helppo juttu tää ei ole.
 
eve
Itekki oon aikoinani lopettanut ja siksi voin syvällä rintaäänellä luvata että jos sitä oikeesti tahtoo niin siihen pystyy.. Kolme viikkoo oli yhtä riehumista ja hermojen kiristelyä mut sit se rauhottu.. eikä mitään muita oireita ollut..
 
joo
Kuinka paljon menee päivässä? Aski?

Laskin just ton lähes saman miehelle, meinas pyörtyä... Ihan vaan laskin kun valitti että mulla menee vaattteisiin paljon rahaa, siis max. 800 erkkiä vuodessa. Sama summa kuin hänellä röökiin.
 
Tolla rahalla te teette upean lomamatkan koko perheen kanssa, mikä teidän molempien kessuista säästyy. Teette niin, että joka päivä panette purkkiin sen rahan, mikä ois muuten menny savuna ilmaan. Pian huomaatte, että savuttomuus tosiaan kannattaa. Ja muutenkin kuin rahallisesti.
 
Onnea päätöksestä :flower:

me lopetettiin miehen kanssa, ja sillä summalla mitä meni tupakkaan, me maksettiin auto =) eli kuukaudessa käytetty raha tupakkaan, meni autolainan lyhennykseen ja nyt tuossa pihalla on todiste siitä mitä silläkkin rahalla tosiaan sai :)
 
tsemppiä lopetukselle =) itse olen ollut puolitoista vuotta ilman enkä enään kovin helpolla ala polttamaan.
pistä ne rahat jemmaan mitkä menisi tupakkiin ja sitten ostat jotain kivaa itsellesi.
itse meinaan rahat käyttää uima-altaaseen :D
 
eihän tuo nyt mitään mutta yhdellä eläkeläismuorilla menee kaksi askia päiväss ja se tekee sen noin 9 euroa päivä ja kun se kerrotaan 30 niin se on 270 euroa kuukausi ja vuodessa se tekee 3240 euroa. eli saa siinä sitten hakea sossusta rahaa lääkkeisiin ja elämiseen
 
Nalletar
Onnea savuttomuuteen!

Mutta jos taloudellista puolta ajattelee niin älä tee niin kun mä eli vaihda nikotiinipurkkaan. Nikotiinipurkka paketti maksaa reilusti yli 4e ja siinä on 24 purkkaa. Mulla ainakin menee helposti se paketti per vuorokausi. Eli kalliimmaksi tulee, kun tupakka. Lisäksi mä ainakin olen siinä purkassa kiinni. Toki voin olla sitä purkkaa syömättä, mutta sitten poltan tupakkaa....

Zypan (tai se halvempi lääke) on tehokkaita. Kannattaa harkita.
 
vieras
pystyt siihen varmasti. mieti aina kun tekee mieli tupakkia niin jotain ihanaa lomamatkaa, uusia vaatteita, kampaajalla käyntiä, uusia huonekaluja, mitä vain mitä voisit ostaa sillä rahalla mikä säästyy :)
 
Hyvä juttu :) Ja onnea yritykseen!! Tosiaan pistä säästöön joka päivä tuo summa, siitä kertyy huima summa. Me miehen kans aikoinaan tehtiin juuri noin ja ostettiin sitten kalliit emmaljungat tulevalle vauvalle =)
Nyt yli 4,5v polttamatta, 10 vuotta kerkesin sauhutella ennen kun lopetin.
 
vieras
Voi kun pystyisi itsekin jättää iltakarkit. Lähes joka ilta menee iso pussi karkkia. Vuodessahan se tekee 2 euroa *365=730 euroa. tosi paljon rahaa. Ja kyllä ne myös tuossa keskivartalossa näkyvät, on tullut ylimääräisiä kiloja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kun pystyisi itsekin jättää iltakarkit. Lähes joka ilta menee iso pussi karkkia. Vuodessahan se tekee 2 euroa *365=730 euroa. tosi paljon rahaa. Ja kyllä ne myös tuossa keskivartalossa näkyvät, on tullut ylimääräisiä kiloja.
Ja jos lapset söisivät halvempia jäätelöitä, eikä joka päivä 2 euron jäätelöitä, se tekisi 2*730=1460 euroa.
 
sirena
Mä olen ollut puoli vuotta polttamatta ja saanut jo tonnin säästöön!!
Uskomatonta,en olis uskonut, mutta näin on.
Kiloja on kyllä tullut luvattoman paljon mutta nyt alkaa kilojen pudotus-projekti!
 

Yhteistyössä