Minun lapseni syntyi 4 kuukautta etuajassa ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 21v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 21v

Vieras
painoi syntyessään vain 315 grammaa. Hänelle ei annettu sairaalassa mitään mahdollisuutta henkiinjäämisessä, joten häntä ei alettu myöskään hoitamaan siellä. Niinpä me mieheni kanssa toimme hänet sairaalasta kotiin, laitoimme hänet pumpuliin käärittynä kenkälaatikkoon ja ruokimme häntä mantelimaidolla, johon sekoitimme alusta alkaen kermaa, luujauhoa, proteiinijauhetta, hedelmämehua ja vitamiinitippoja, jotta lapsi saisi varmasti tarpeeksi ravintoa. Lapsi kasvoi ja kehittyi alusta alkaen todella hyvin, niin että hän jo 7 kuukauden vanhana osasi kävellä, puhui paremmin kuin 2v serkkunsa ja oli päässyt vaipoista eroon. Nyt hän on 1½ vuotta, on kooltaan 2-vuotiaan lapsen kokoinen ja henkisesti 4-vuotiaan lapsen tasolla, hän esimerkiksi oppi lukemaan jo 1v4kk iässä. Hän on oikein hyvin kehittynyt, vaikka hänelle ei annettu mitään eloonjäämismahdollisuuksia ja hänen ruokavalionsakin on monien mielestä erittäin puutteellinen, koska siinä ei ole lainkaan lihaa vaan ainoastaan hedelmäsoseita, jonka joukossa on jauhettua leipää joka sisältää nisujyvän kaikki osat, kasvislientä, kasvismaitoa ja runsaasti hedelmiä ja kasviksia. Hänen hyvä kehityksensä johtuu siitä, että minä söin raskausaikana vain hedelmiä ja leipää. Leipänäkin minä söin vain riisileipää, koska riisi sisältää viljoista vähiten hivenaineita ja raskausaikana on hyvä saada mahdollisimman vähän luuston kehitykselle tarpeellisia ravintoaineita, että lapsen luusto ei pääse kehittymään paljon raskausaikana. Se on tärkeää siksi, että synnytys on helppo ja kivuton. Siksi lapsen luut eivät saa saada paljon niiden kehitykselle tarvittavia aineita raskausaikana vaan vasta synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä