minullapa onkin täällä reipas yhdeksän vuotias

No ohhoh...onpa toimelias lapsi :) Meidän kohta 9v ei edes osaisi laittaa tiskaria päälle, eikä todennäköisesti edes täyttää sitä järin järkevästi. Pitäisköhän alkaa pikkuhiljaa opettamaan? :D

Mun 8v vetää vielä unta kuulaan :D Toisinaan innostuu avuksi, tyhjentää ainakin haa-vei-lu-osaston, kun ei vielä kunnolla yllä kaapeille... Joskus euroja tienatessa tyhjentää astiat pöydälle josta minä ladon kaappeihin.

Tämä ei ehkä liity asiaan mitenkään, mutta olen kaupungin taajamassa ruokakaupassa töissä ja tässä männä viikolla oli tapaus, jossa noin 5-vuotias poika kävi ostamassa pyykinpesuainetta, huuhteluainetta ja jugurttia noin saman ikäisen kaverinsa kanssa. Ilmeisesti siis äiti/isä lähettäny asialle. En tiiä päästäsinkö omaa lastani vielä ton ikäsen liikkumaan yksinään esim. kotoa kauppaan...mutta aika omatoiminen silti oli tämä kyseinen lapsi :)

No ohhoh...onpa toimelias lapsi :) Meidän kohta 9v ei edes osaisi laittaa tiskaria päälle, eikä todennäköisesti edes täyttää sitä järin järkevästi. Pitäisköhän alkaa pikkuhiljaa opettamaan? :D

meillä osaa. mutta tällainen aamu on kyllä harvinaisuus, yleensä ei ilman käskyä korvaansa asialle lopsauta. ja käskeäkin saa monta kertaa. taitaa pojalla olla oma lehmä ojassa:saint:. tietää että maanantaina mennää shoppailemaan

Yhteistyössä