Tää kämppä on läävä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Siis ihan hirveän näköistä... eilen en ole siivonnut ku omat tavarani ja roskani roskiin ja astiat koneeseen,imuroinut en ole enkä järjestellyt ja pyyhkinyt pöytiä yms.

Miksi? Koska mulla on niin hermot kireällä, että saan olla yleinen siivooja täällä, mies jättää tavarat just sinne minne sattuu ja siinä ne lojuu monen monta päivää... muksuja jos syöttää niin kamat jää pöydälle, pöytiä ei pyyhitä muksujen lelut on levällään, se ei ikinä kerää niitä, miksi siis minä?

Mulla ei energia riitä siihen että joka päivä imuroin ja järkkään paikat aamulla ja päivällä ja vielä illalla kun tulen töistä kotiin tai kun muksut on mennyt nukkumaan.

Ja kun sen saman p.askan saa aloittaa aamulla uudestaan. Eli koko elämä on yhtä hemmetin siivoamista.

Katsotaan koska joku muu kiinnittää huomiota tähän kaaokseen.

Miksi pitäisi imuroida joka päivä? Meillä imuroidaan kerran viikossa :-)

Minkä ikäiset muksut? Pienikin lapsi oppii viemään itse astiansa ja keräämään lelunsa kun leikin varjolla aloitetaan.

meillä vasta läävä onkin :D ja mua ei edes pahemmin haittaa :snotty:
huomasin just että keittiössä haiskahtaa... siellä on ollu muutaman päivän wokki pannu likoomassa makkara kastikkeen jäljiltä... :ashamed: :ashamed:
tarttis varmaan ethrä jotain... :whistle: poika on tyhjentänyt keittiön kaapista kaikki kissanruoka purkit ja muovikipot pitkin alakertaa.. mutta en jaksa siivota niitä kun repii ne kuitenkin sieltä uudelleen... :ashamed:

Joo siis ei noiden muksujen sotkemiset niin, olisi kiva että kumppani auttaisi pitämään tän siistinä, mutta nyt mulla on kolme lasta joista se isoin sotkee enemmän ku nää 2.

Imuroin joka päivä yleensä, koska meillä 1 vuotias joka pistää kaiken suuhun, kerran ollut läheltä piti tilanne... lisäksinyt kesällä tulee pihalta hirveä määrä hiukkaa ja mä tykkään tassutella paljain jaloin...

3 vuotias kyllä pitää oman huoneen siistinä (yleensä) ;)

Tee sopiva kotityötaulukko miehes kans. Ja pitäkää kiinni siitä.

Mie en imuroi joka päivä, mutta joka päivä löytyy siivottavaa kyllä. Isommat (4v 8kk ja 2v 7kk) laittavat leluja pois ja tykkäävät auttaa esim. pyykin kanssa. Lapsille on tärkeää se, että saavat olla avuksi, käytä sitä hyödyksi kun muksut pieniä.

Käytkö kesken työpäivänkin imuiroimassa kun aamulla,päivällä ja illalla??En mäkään tuollaista tahtia jaksais imuroida:D Riittäiskö teillä että illalla imuroisitte ja porukalla laittaisitte kodin järjestykseen?Aamulla kiva herätä kun siistiä ja tuskin yöllä kukaan sotkee :)

Eiku imuroin kerran, mutta sitten pitää kerätä leuja, roskia astioita, pyyhkiä pöydät yms. yms. se kolme kertaa päivässä. ja osa-aika hommissa olen, että on sitä vapaatakin tietty enemmän ku ukolla, mutta ei kai se tarkoita että mun pitää kotona joku orja olla???

Meilläkin välillä noin..mies tuntuu oottavan että miulla palaa hermo siihen kaaokseen ja räjähän sille. Sitten se kiltisti alkaa apuna siivoomaan..tuo 3v. taas siivoo apuna mielialan mukaan, muun ajan sit sotkee vaan.
Onneks en oo hirmu pikkutarkka, oisin varmaan tullu hulluks jo täällä..

Yhteistyössä