Minulla on ongelma (raskaus + imetys jne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lippis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lippis"

Vieras
eli imetän vauvaani (6kk) tein yllätyksekseni positiivisen testin (pillerit on). Raskaus ei sinänsä ole ongelma, mut se on ettei tämä nykyinen vauva huoli ei tuttia eikä pulloa. Uni tulee ainoastaa tissille tai sillon jos maha on todella täynnä!

Miten nyt.. toki imetystä voin vielä jatkaa, mut kuin pitkään sen aika näyttää. tarkoitus oli siirtyä tissistä suoraan mukiin ja oikeaan maitoon

no aivan hyvin voit imettää niin pitkään kuin haluat, jotkutkhan imettää kahta lasta yhtäaikaa.
itse tulin raskaaksi kun esikoinen oli n 8kk, imetin vuoden ikään, lopettelin vähitellen kun ei enää rintaa kaivannut niin ja joi maitoa.

Mä tulin raskaaksi kun vauveli täytti just vuoden, imetin vielä 5 krt päivässä. Rv 10 tissit tuntui yhtäkkiä ihan tyhjiltä, rv 12 loppui herumisrefleksi kokonaan, tyhjiä tissejä lutkutti sitten pari viikkoa unitisseiksi :( Olisin kyllä jatkanut vähän pitempäänkin, mutta eka kertaa elämässäni maito loppui säännöllisestä imetyksestä huolimatta :O *on siis 4 pitkää imetystä ollut, ei toki yhtäaikaisia raskauksia* Asiaan varmasti vaikutti myös kuntoiluni, ei vaan riittänyt sitten energia kaikkeen ilmeisesti.

Toivottavasti sulla ei maito lopu, olen kyllä kuullut että jotkut ovat onnistuneet jatkamaan imetystä menestyksekkäästi raskaudesta huolimatta. b:)d

no ihan samalla tavallahan se lapsi sitten syö useammin niin maitoa tulee taas enempi. ja jos maitoa tulee hintsusti niin kiinteitä menee sitten vähän enempi kuin muuten menisi jne. kunhan muistat itse syödä hyvin.
joskushan maidn maku muuttuu niin että lpsi alkaa sitä vieroksua, mutta jos niin käy niin sitten annat korviketta, kylläähän se siihen tarvittaessa tottuu. annat nokkamukista vaikka. meillä esikoinen oppi 8-9kk iässä juomaan mukista(ei siis itse vaan juotettuna). ei kannata etukäteen repiä stressiä, todennäköisesti kaikki menee hyvin.
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=165

kiitos tuosta linkistä. Laitan ylös ja luen ajan kans!
Meil tosiaan kiinteiden syönti on vielä ihan alussa (oomme reilun viikon syöneet) ja tahtoo olla takkusta. Mut mä lopetan nyt tän ressaamisen, mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

Yhteistyössä