[QUOTE="Vieras";28747417]Jos olisin sinun tilanteessa, kokisin tuollaisen ikäeroa hankalaksi. 20 vuotta ei ole milestäni periaatteessa paljon, olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, mutta mietin ikäeroa toisinpäin, no way. Mutta jos olette onnellisia, mitä sitä miettimään muiden mielipiteitä. Anna palaa.

[/QUOTE]
Toistaiseksi ollaan
Mun jokunen kaverini paheksuu, yhden kanssa meni välit kun kutsui miestä mun leluksi. Miehen äiti on shokissa. Luulen että vika ei ole minussa (olen siis ihan kiva, hyvin käyttäytyvä, hyvin kouluttautunut, kohtelias ym. ja hän voisi minusta henkilönä pitääkin), vaan ikäni on ongelma.
Tai ei ehkä sekään, vaan että mies on sanonut ettemme hanki yhteisiä lapsia, siis hän ei saa lapsenlapsia. Tämä taas on yhtä paljon miehen valinta kuin minun.
Miehen kaverit ovat tottuneet miehen naismakuun, eikä osa varmaan tajua että mun ikä alkaa nelosella, eikä kolmosella kuten miehen eksän.
Esim. reilillä meitä pidettiin perheenä, siis että mies on lapseni isä. Entinen mieheni on fyysisesti hyvin paljon samaa miestyyppiä kuin mies, ja tyttö on isänsä näköinen aika paljonkin. Itse olen eri värinen hiuksista ja silmistä. Kukaan ei tajunnut, että siinä olisi 21-vuotias 8-vuotiaan isä, vaan pitivät meitä noin kolmekymppisinä.