[QUOTE="vieras";28747018]Ei saa olla. Palstalogiikan mukaan pilaat poikaparan elämän kun tollanen vanha haahka on vikitellyt nuoren pojan. Tuolla pojallahan ei siis ole mitään omaa tahtoa vaan palstamammat määrittelevät tämän pojan tahdon/ovat tämän pojan tahto eli poika ei voi missään tapauksessa olla itse sinusta kiinnostunut vaan hän on kiinnostunut vaan kaikista saman ikäluokan palstamammoista ja muista saman ikäluokan vastakkaisen sukupuolen edustajasta.
Itse olen muuten kanssa vuonna 72 syntynyt ja täytyy nostaa sulle hattua että viitsit tuollaisen pojan nulikan kanssa heilastella. Itse ajattelen että en milloinkaan voisi tuon ikäisen kanssa olla koska ihan jo pelkästään juttujen taso olisi meillä varmaan hyvinkin kaukana toisistamme. 20-30- vuotiaat nyt kuitenkin ovat vielä ihan kakaroita.[/QUOTE]
Heh. Hän itse siis jahtasi mua kunnes lopulta myönsin, että olin kiinnostunut...
En mäkään voisi olla kenenkään muun tuonikäisen kanssa. En viitsi kovin tarkkaan kuvailla (ettei kukaan tunnista

) mutta tämä kyseinen kaksikymppinen ei ole kuin kuka tahansa kaksikymppinen. Esim. mun vanhimman siskon poika on myös syntynyt -92 ja ovat ihan eri planeetalta. Siskoni ei uskonut, että hän on samanikäinen kuin esikoisensa ennen kuin mies todisti sen eli näytti henkkarit...
Hän on uskomattoman kypsä esim. suhteessa tulevaisuuteensa, siis mitä hänestä tulee. Hän on todella kunnianhimoinen ja jo hyvin pitkällä tavoitteissaan iästään huolimatta. En ihmettelisi yhtään, jos hänestä tulisi esim. pääministeri, presidentti, diplomaatti ym. Hän seuraa yhteiskuntaa, uutisia ym. todella tarkkaan, lukee englanniksi jotain tärkeitä kirjoja maailman päättäjiltä. Hän on älykäs ja hänen kanssaan voi keskustella mistä hyvänsä vakavasta aiheesta. Meistä minä olen se, joka tunnistaa radiohitit ja tietää uusimmat populaarikulttuurin jutut. Hän tietää, jos jossain on julkaistu artikkeli Egyptin levottomuuksien perimmäisistä syistä.
Itse tuossa iässä olin ihan lapsi verrattuna häneen. Rellestin opiskelijabileissä ym. En ollut noin järjestelmällinen enkä miettinyt valintojani yhtä vakavasti.