A
ap
Vieras
Vaikean elämäntilanteen takia joutui perhekotiin nyt minulla uusi mies ja uusi elämä niin miksi en olisi saanut uutta lasta tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisikin niin etten tietäisi heistä mitään olisi helpompi elää mutta meillä meni valitettavasti näin.Jos vauvana adoptoidaan silloin ei tiedä mitään mutta kun lapsi jo 6v niin tekivät näin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vaikean elämäntilanteen takia joutui perhekotiin nyt minulla uusi mies ja uusi elämä niin miksi en olisi saanut uutta lasta tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin sitä mieltä nykyinen miehenikin on että yhteydenotot pitäisi kieltää on joskus kieltänytkin mutta sitten ovat taas muutaman kuukauden päästä ottaneet yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla nykyään siis uusi mies ja hänen kanssaan pieni lapsi en ole valmis menettämään tätä perhettä sen takia että tapaisin adoptioon antamaa lasta 1krt vuodessa.Jos tapaamiset olisivat miehelleni sopineet niin olisin tavannut mutta kun eivät sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän nuo asiat kyllä siksi aionkin kieltää yhteydenpidon kun se on helpompaa elämä meillä kaikilla kun emme toisistamme kuule mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enkä jaksa koko päivän kinata että lähden ulos,päivänjatkot kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enkä jaksa koko päivän kinata että lähden ulos,päivänjatkot kaikille.