Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En puhu höpöjä vaan totta puhun halusin hänelle vanhemmat enkä sitä että olisi perhekodissa koko elämänsä.PELA eli pelastakaa lapset ry hommasi vanhemmat jotka sitten adoptoivat hänet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siksi en soittele koska lapsen kännynumero salainen eikä adoptioäiti sitä anna antaa vain oman kännynumeronsa ja asiat pitää hoitaa hänen kauttansa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siksi en soittele koska lapsen kännynumero salainen eikä adoptioäiti sitä anna antaa vain oman kännynumeronsa ja asiat pitää hoitaa hänen kauttansa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä unohdan koko lapsen mut mitäs mä sitten teen kun adoptiovanhemmat ottaa taas muhun yhteyttä ottavat n2krt vuodessa tekstiviestein?no pitää sit olla vastaamatta niihinkin kuten mieheni neuvoo ehkä se on kaikille parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä unohdan koko lapsen mut mitäs mä sitten teen kun adoptiovanhemmat ottaa taas muhun yhteyttä ottavat n2krt vuodessa tekstiviestein?no pitää sit olla vastaamatta niihinkin kuten mieheni neuvoo ehkä se on kaikille parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan ollaan saman pöydän ääressä ennen adoptiota istuneet siinä olen tietoni antanut ja kun muutin ilmoitin uuden osoitteen.