Minulla on ikävä lastani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
Niin minulla on ikävä adoptioon antamaani lasta tiedätte kuka olen ja varmasti adoptiovanhemmat suostuisivat tapaamiseen mutta mieheni suuttuisi ja vaatisi eroa ja kun meillä pieni yhteinen lapsi niin ero ei hyvä idea.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska hän inhoaa edellistä lastani niin paljon.

Jos miehesi inhoaa edellisen liiton tai suhteen lasta, vaikka lapsi on sinun, osa sinua, niin multa ei ymmärrystä miehellesi heru.En ymmärrä miehesi ajatusmaailmaa :/
Mä en miestä vastaavassa tilanteessa laittaisi lapsen edelle, mutta en halua myöskään arvostella sinun ratkaisuasi.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sorry mutta pakko kysyä. Provoiletko sä kenties noilla jutuillasi? :o

Minä luulen, että nämä on ihan satuja, jutut on aina vähän sinnepäin mitä edellinen oli.
Mutta kertoo kyllä jostakin mielenhäiriöstä :o terve ihminen ei noin kirjoittelisi jatkuvasti.

..joskus vaan ei voi sietää..edes lasta..yleensä elämässä kohtaa vuosien varrella muutaman sellaisen ihmisen, joita ei vaan siedä..ei sit yhtään..

..ehkä tää lapsesi muistuttaa miestäsi sun menneestä elämästä ja siksi negatiiviset tunteet on niin voimakkaat..

Adoptioon antama lapsi on kohta 13v.

Aikalailla samankaltanen juttu ku tässä muutamia päiviä aikasemmin, jossa saman ikäinen aikaisemmasta liitosta oleva lapsi asui isänsä kanssa ja jota lapsen äidin nykyinen inhosi ja heillä oli myös yhteinen pieni lapsi jonka vuoksi nainen ei erota halunnut nykyisestään, vaikka ei sitten vanhempaa lastaan voikkaan tavata.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Adoptioon antama lapsi on kohta 13v.

Aikalailla samankaltanen juttu ku tässä muutamia päiviä aikasemmin, jossa saman ikäinen aikaisemmasta liitosta oleva lapsi asui isänsä kanssa ja jota lapsen äidin nykyinen inhosi ja heillä oli myös yhteinen pieni lapsi jonka vuoksi nainen ei erota halunnut nykyisestään, vaikka ei sitten vanhempaa lastaan voikkaan tavata.

Ja tämä sama nainen saisi eläkkeen, ei voi ottaa, koska mies akateeminen ja häpeää, ei onnistu kouluissa, kursseissa, mummo hoitaa lasta kun äiti on kuitenkin kurssilla...lista on loputon. Uutta on vaan tuo adoptio.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se ei ollut mun tarinani.Mulla vuosia sitten adoptioon antama lapsi jota voisin joskus tavata jos mies häntä sietäisi.

Adoptiohan on lopullinen ratkaisu, ei tapaamisoikeutta ole biologisella vanhemmalla :o

niinhän se on mutta jos lapsi haluaa tavata ja adoptio vanhemmilla ei ole sitä vastaan ni mikä estää tapaamasta?

se ei ollut mun tarinani.Mulla vuosia sitten adoptioon antama lapsi jota voisin joskus tavata jos mies häntä sietäisi.

Adoptiohan on lopullinen ratkaisu, ei tapaamisoikeutta ole biologisella vanhemmalla :o

Mä myös ihmettelen tätä. Ikävällehän ei voi mitään, mutta adoptio on adoptio. Pitää osata jatkaa elämää ja antaa lapsen jatkaa omaansa, herkässä iässä vielä 13v. Ehkä sitten kun hän on aikuinen, kenties tavata... en tiedä. Itse jatkaisin elämääni ja säilyttäisin lasta sydämessäni.

Voithan tavata muualla kuin miehesi silmien alla :o aika ihme juttu. Jos mulla olisi tuollainen tilanne tapaisin vaikka hotellissa.

Tai menis kylään itekseen adoptioperheen luo ja pitäis suun kiinni ukolle, jos meinaan oikeesti haluaa tavata omaa lastaan ja se olis vielä mahdollista.

Tosin mä en muiden mielipiteistä välittäis tuon taivaallista kun kyse on kuitenkin omasta lapsesta.

Yhteistyössä