tässä hetken aikaa pohdittuani mitä exäni ovat olleet ja mitä nykyinen mieheni on, niin täytyy vaan ihmetellä,että olen sellaisiin luusereihin hukannut melkein 10v nuoruudestani.
*nykyinen mieheni ei käytä fyysistä eikä henkistä väkivaltaa.
*osallistuu lastenhoitoon.
*tekee 12-15h työpäivää,että perheellä olisi rahaa elää.
*ei ryyppää.
*keskustelee minunkin kanssa tarvittavista hankinnoista (esim.auto,kodin elektroniikka jne) ja kuten minäkin hänen kanssaan mitä tarvitsee vai tarvitseeko hommata.
*huomioi minut ja lapset,vaikka rankka työpäivä takana.
*puhuu ja pussaa.
*kehuu kokkaustaitojani
D)
*huomaa esim. että verhot on vaihettu tms.
*seurustelun alkuaikoina huomioi heti,että meitä tulee paketissa kaksi mukana (esikoiseni ed.liitosta) ja otti lapsen 'omakseen'.
*jos sen kerran,kaksi vuodessa menen viettämään iltaa likkakavereiden kanssa,en kuule siitä seuraavaa kuukautta kuinka kumminkin olen pettänyt tai tehnyt jotain sopimatonta
listaa voisin nyt jatkaa vaik kuinka paljon
tokihan meilläkin erimielisyyksiä kotitöistä jne,kuten melkein joka parisuhteessa, mutta mun on vaan pakko todeta,että mulla on ihana mies :heart:
*nykyinen mieheni ei käytä fyysistä eikä henkistä väkivaltaa.
*osallistuu lastenhoitoon.
*tekee 12-15h työpäivää,että perheellä olisi rahaa elää.
*ei ryyppää.
*keskustelee minunkin kanssa tarvittavista hankinnoista (esim.auto,kodin elektroniikka jne) ja kuten minäkin hänen kanssaan mitä tarvitsee vai tarvitseeko hommata.
*huomioi minut ja lapset,vaikka rankka työpäivä takana.
*puhuu ja pussaa.
*kehuu kokkaustaitojani
*huomaa esim. että verhot on vaihettu tms.
*seurustelun alkuaikoina huomioi heti,että meitä tulee paketissa kaksi mukana (esikoiseni ed.liitosta) ja otti lapsen 'omakseen'.
*jos sen kerran,kaksi vuodessa menen viettämään iltaa likkakavereiden kanssa,en kuule siitä seuraavaa kuukautta kuinka kumminkin olen pettänyt tai tehnyt jotain sopimatonta
listaa voisin nyt jatkaa vaik kuinka paljon
tokihan meilläkin erimielisyyksiä kotitöistä jne,kuten melkein joka parisuhteessa, mutta mun on vaan pakko todeta,että mulla on ihana mies :heart: