minulla on hyvä mies =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
tässä hetken aikaa pohdittuani mitä exäni ovat olleet ja mitä nykyinen mieheni on, niin täytyy vaan ihmetellä,että olen sellaisiin luusereihin hukannut melkein 10v nuoruudestani.

*nykyinen mieheni ei käytä fyysistä eikä henkistä väkivaltaa.
*osallistuu lastenhoitoon.
*tekee 12-15h työpäivää,että perheellä olisi rahaa elää.
*ei ryyppää.
*keskustelee minunkin kanssa tarvittavista hankinnoista (esim.auto,kodin elektroniikka jne) ja kuten minäkin hänen kanssaan mitä tarvitsee vai tarvitseeko hommata.
*huomioi minut ja lapset,vaikka rankka työpäivä takana.
*puhuu ja pussaa.
*kehuu kokkaustaitojani (:D)
*huomaa esim. että verhot on vaihettu tms.
*seurustelun alkuaikoina huomioi heti,että meitä tulee paketissa kaksi mukana (esikoiseni ed.liitosta) ja otti lapsen 'omakseen'.
*jos sen kerran,kaksi vuodessa menen viettämään iltaa likkakavereiden kanssa,en kuule siitä seuraavaa kuukautta kuinka kumminkin olen pettänyt tai tehnyt jotain sopimatonta

listaa voisin nyt jatkaa vaik kuinka paljon :D

tokihan meilläkin erimielisyyksiä kotitöistä jne,kuten melkein joka parisuhteessa, mutta mun on vaan pakko todeta,että mulla on ihana mies :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Niin on muuten mullakin :heart:
Löytyy sellasia piirteitä mitä just haluukin miehestä.
Ei voi edes ex:ään verrata.

Ja hienoa kun on tuollainen mies
=) :flower:

ihanku ois miun kirjottama :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tiesin että helmiä muillakin :D

ikävän paljon vaan saa lukea niitä päinvastaisia avauksia :(

*itsekkin semmoiseen syyllistynyt* :ashamed:

mutta se onki hyvä että teit tämmösen avauksen :D ei oo aina mukava lukea nuita: mieheni pettää/juo/hakkaa tms. - avauksia... to tell you the truth... en ees availe niitä enää koska ne vaan masentaa. ja ku mie en kuiten voi mitään sille että joku haluaa elämänsä semmosen kanssa elää. :/

No minäkin voin paljastaa (vaikka täällä aikoinaan tuli paljonkin miehestä rutistua) että on tuo kyllä aikas ihana :heart: Nyt on mennyt pitkään hyvin ja molemmat ollaan muutettu tapojamme jotta molemmilla on hyvä olla :) Minä oon rakastunu :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
No minäkin voin paljastaa (vaikka täällä aikoinaan tuli paljonkin miehestä rutistua) että on tuo kyllä aikas ihana :heart: Nyt on mennyt pitkään hyvin ja molemmat ollaan muutettu tapojamme jotta molemmilla on hyvä olla :) Minä oon rakastunu :heart: :heart:

ihanaa :hug:

Mulla kans. :D :heart:
a095.gif

Mulla on myös :heart: Teen minäkin pluslistan:

+ On paljon lasten kanssa.
+ Siivoaa kotona (joskus vähemmän, joskus vähän enemmän, kuin vähemmän).
+ Antaa mulle omaa aikaa melkein niin paljon, kuin pyydän, ei valita.
+ Käyttää useammin koiran ulkona.
+ Ei huuda, kiroa, saatika käytä väkivaltaa.
+ Harvoin, todella harvoin juo itseään humalapisteeseen, ei ole yömyöhään pois ja kertoo oma-aloitteisesti, jos on menoa/tekemistä.
+ Kestää ja jaksaa mua ja mun mielialanvaihteluja :ashamed:
+ Hoitaa hyvin raha-asiat, siis laskut, sun muut :D Yhteisillä rahoilla.
+ On mukava, ystävällinen, kohtelias niin mulle, kuin mun ystäville, tuttaville ja sukulaisille.

Kyllähän niitä miinuksiakin löytyis, mut kerron nyt vaan noi plussat ;)

Yhteistyössä