Minua syytetään siitä, että olin varatun miehen kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti
Pahamieli
EN SIIS TIENNYT, ETTÄ MIES OLIKIN VARATTU!

Tavattiin baarissa, hänellä ei ollut sormusta ja kertoi olevansa perheetön sinkku. Eipä tullut mieleenkään epäillä häntä.
Vietimme yhteisen yön jne.

Pari päivää tämän jälkeen puhelimeni soi, ja tämän miehen vaimo soitti ja haukkui minut huoraksi ja perheenrikkojaksi ja alhaiseksi ihmiseksi. Jäin lähestulkoon sanattomaksi, sillä enpä todellakaan osannut odottaa tuollaista puhelua ja koko vaimon olemassaolo tuli täysin puun takaa. Sain onneksi kakistettua, että en kyllä tarkoituksella ole halunnut kenenkään aviomiehen kanssa pelehtiä, vaan että mies sanoi olevansa sinkku.

Pitäisikö minun todella tuntea syyllisyyttä tästä?? Järkeni sanoo, että enhän minä se pahis ollut! Onko vaimojen todella noin vaikeaa myöntää itselleen, että joskus se vika on vaan siinä omassa miehessä, joka etsii muiden naisten seuraa ja vielä valehtelee olevansa sinkku!?
 
vaimo
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
 
Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä. Et voinut mitenkään tietää että mies valehtelee olevansa sinkku.
Vaimolla tehnyt tiukkaa kun kuullut miehen pettäneet ja helppo purkaa aina siihen toiseen naiseen. Typerää vaimolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Millä perusteella vaimolla on oikeus haukkua jos oma mies valehtee? :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Oikeus? Höpöhöpö. Järjen ja älyn köyhyyttä ja kapeakatseisuutta tuollainen.
 
Pah
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Millä perusteella vaimolla on haukkua jos oma mies valehtee? :headwall:
Kaksplus perusteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
ei se nyt ihan noin mene.. ei se mene edes silloin vaikak tietäis toisen olevan varattu.. kyllä se vika on siinä joka pettää ja vain siinä
 
no just
tässä tilanteessa kyllä ymmrrän sua. Ei todellakaan ollut sun vika.

Eri juttu oli kun olin seurustellut eksäni kanssa pari vuotta ja asuttiin yhdessä jne... Niin silloinen yksi parhaista ystävistäni (joka siis todellakin tiesi minun seurustelustani ja kenen kanssa vietimme paljon aikaa) meni naimaan tämän mun silloisen poikaystävän kanssa.
Lähti kyllä mies ja kaveri mun elämästäni!

Ja silloin kyllä tää nainenkin sai kuulla kunniansa.
Mutta tossa sun tilanteessa sä et tosiaankaan tehnyt mitään väärää.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
eiköhän sen miehen mielessä ole ollut jotain jo rikki enne tämän naisen kohtaamista...
 
Safiiri
Kuules ap, tarvitseeko sitä heti hypätä sänkyyn ventovieraan miehen kanssa. Edes parit treffit ennen intiimiä kanssakäymistä. Olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Kuules ap, tarvitseeko sitä heti hypätä sänkyyn ventovieraan miehen kanssa. Edes parit treffit ennen intiimiä kanssakäymistä. Olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina.
Ja mieshän olisi kertonut totuuden???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Millä perusteella vaimolla on oikeus haukkua jos oma mies valehtee? :headwall:
Lapsellista käytöstä tuo on vaimoltakin, selvittäisi asiat miehensä kanssa.
 
vieras
Tuo mies on voinut ihan hyvin valehdella myös vaimolleen kertoneensa kyllä sille viime yön naikkoselle olevansa perheellinen mutta tästä huolimatta hänet siltikin pokattiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Kuules ap, tarvitseeko sitä heti hypätä sänkyyn ventovieraan miehen kanssa. Edes parit treffit ennen intiimiä kanssakäymistä. Olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina.
Ja mieshän olisi kertonut totuuden???
Ja mä ehdin tapailla kuukauden miestä ennenkuin mulle soitti sen avokki. Ei ne kerro.
 
Pahamieli
Koska mä olen aikuinen, vapaa ihminen, mä en koe tarpeelliseksi heilastella miesten kanssa ennen sänkyynmenoa tai vastaavaa. Kaipa minä silloinkin olisin saanut haukut, jos olisin viettänyt enemmänkin aikaa miehen kanssa! (Ja ei, tapanani ei ole tonkia ihmisten elämiä koska ei ole ollut syytä epäillä mitään tällaista!)

Ja kyllä, oletan että miehen puhelimesta oli vaimo löytänyt yhteystietoni. Itse joka tapauksessa poistin miehen numeron välittömästi kännykästäni, kun sain totuuden selville. On mulla itsellänikin aika kusetettu olo!
 
vieras
Monella petetyllä naisella on tapana laittaa sen toisen naisen syyksi kaikki. Omassa miehessä ei tietenkään ole vikaa. Monet vielä jatkavat sen pettäjän kanssa! Kannattaisi kohdistaa syytökset siihen kuka häntä on pettänyt, ihan itse se mies perheensä rikkoi.
 
Safiiri
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Kuules ap, tarvitseeko sitä heti hypätä sänkyyn ventovieraan miehen kanssa. Edes parit treffit ennen intiimiä kanssakäymistä. Olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina.
Ja mieshän olisi kertonut totuuden???
Kuten sanoin, olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina. Nimenomaan sen takia, ettei puheisiin aina kannata uskoa. Kun vaan näkee vähän vaivaa, niin saa kyllä selville onko miehellä vaimo ja lapset vai ei, onko työpaikkaa jne.
 

Yhteistyössä