¨åp
eiku siis mulla lähinnä huvittaa ku me ajatellaan niin erillä lailla asioista. rakastan yli kaiken sisaruksia ja vanhempia.. ja sitte tietenki pitää vähän sua huudattaaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Öhh, miten omatunto ja kaksi lasta liittyvät toisiinsa? Ja mikä syy sulla on heittäytyä vihamieliseksi. Osuuko mun mielipiteet sua jotenkin arkaan paikkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ¨åp:sulla ei tieten omaatuntoa lainkaa. ehkä hyvä ku sulla ei oo ku kaks lasta..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä teen siskolleni? Käsittääkseni siskoni ei ole täällä mukana keskustelemassa, eikä kukaan teistä tunne minua eikä häntä. Mielestäni tämä ei vahingoita häntä mitenkään. Minulla on mielipiteeni, eikä ne siitä mihinkään muutu, keskustelinpa niistä täällä tai en.Alkuperäinen kirjoittaja ¨åp:jos et vilpittömästi pysty sitä tekeen niin älä tee ollenkaan. muistutat valitettavan hyvin siskoani, mutta hän kyllä tietää ja minä tiedän hänen mielipiteensä. onko se sun asia mitä toinen ihminen haluaa, jos et kerran halua äitisikään arvostelevan sinun lapsimäärääsi miksi teet tämän siskollesi..SIKA IHMISEKSIAlkuperäinen kirjoittaja ap:En kutsuisi paskanpuhumiseksi sitä, että uppo-oudoille ihmisille kerron mielipiteitäni. En ehkä aivan vilpittömästi pystyisi onnitella siskoani hänen viidennestä lapsestaan, jos rehellisiä ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja ¨åp:no pystytkö vilpittömästi onnitteleen siskoas jos se saa esim 5 lapsen. kannattaa oikeesti sunki miettiä elämältäs haluakko olla siskos tukena vai puhua selän takana Paskaa. ite en ainakaa kykenis moiseen