myötähäpeä
Luuletko olevasi jotenkin hauska, vitsikäs, fiksu tai nenäkäs?Punamummo on korostanut ettei rasismia hyväksytä ja näin ei ole sopivaa mennä puuttumaan neekereiden suvunjatkamishommiin.
=)
Luuletko olevasi jotenkin hauska, vitsikäs, fiksu tai nenäkäs?Punamummo on korostanut ettei rasismia hyväksytä ja näin ei ole sopivaa mennä puuttumaan neekereiden suvunjatkamishommiin.
jos uittu äänestätte haavistoa niin ei taatusti puututa.Jos on koko liuta miehiä paikalla ja mä oon raskaana niin en tällä kertaa uskaltautunut. suojelin vauvamasua.Mitäs suomalainen nuoriso ja armeijan käyneet miehet suojelivat? Mulla oli syy kun en tälläkertaa sekaantunut.
Luuletkohan itse olevasi jotenkin kovin sivistynyt, fiksu ja filmaattinen? Parempi ihminen kuin muut?Alkuperäinen kirjoittaja myötähäpeä;25472134:Luuletko olevasi jotenkin hauska, vitsikäs, fiksu tai nenäkäs?
=)
Niin ja lisäksi se asia, josta ei julkisesti puhuta. Suomeen on otettu paljon mielenterveytaustaisia maahanmuuttajia. Eli jo kotimaassaan häiriintyneet tyypit on laitettu etusijalle pakolaisstatuksia jaettaessa.- Nuorten miesten suuri osuus maahanmuuttajista
- Juurettomuus, ahdistus
- Käsittelettömät traumat
- Miehinen kulttuuri
En hyväksy raiskauksia YHTÄÄN, mutta tällaisia pohdin.
laittaka linkit ko,uutiseen tollot!Miksi he raiskaavat niin usein? Miten se on mahdollista, että heidän osuutensa raiskauksista on niin suuri? Mikä heitä ohjaa työntämään munansa viattomaan uhriin? En ymmärrä. Koko päivän olen miettinyt tuota bussiraiskausta. Itse en kyllä uskalla enää mennä takariviin istumaan vaikken 16-vuotias teinityttö olekaan.
Minua niin surettaa sen tytön kohtalo. Ei tällaista voisi uskoa, että tapahtuu bussissa. Itse olen aina ajatellut, että bussissa olisi turvassa. Olen pitänyt matkaa turvallisena. itsekin joudun ilta-aikaan pimeällä liikkumaan.
Niin ja ettei joku nyt taas ala syyttämään minua rasistiksi niin en ole missään leimannut kaikkia tummia miehiä raiskaajiksi. Mutta aivan käsittämättömän usein raiskaaja on juuri ulkomaalaistaustainen tumma mies. Niin kuin tässä bussiraiskauksessakin.
Niin mitä? Asutko Helsingissä, vieläpä alueella jossa on mamuja? Me asuimme, ja jouduin itsekin jatkuvasti näiden mamumiesten ei-toivotun huomion kohteeksi. En todellakaan tahdo samaa tyttärelleni!Alkuperäinen kirjoittaja missä järki?;29773614:Voi herranen aika :O