Minua oksettaa tuo bussiraiskaus ja tekijänä jälleen tumma mies

"inari"
- Nuorten miesten suuri osuus maahanmuuttajista
- Juurettomuus, ahdistus
- Käsittelettömät traumat
- Miehinen kulttuuri

En hyväksy raiskauksia YHTÄÄN, mutta tällaisia pohdin.
Niin ja lisäksi se asia, josta ei julkisesti puhuta. Suomeen on otettu paljon mielenterveytaustaisia maahanmuuttajia. Eli jo kotimaassaan häiriintyneet tyypit on laitettu etusijalle pakolaisstatuksia jaettaessa.
Omaan kotikuntaani, joka ei kylläkään ole Helsinkin, on ihan kokonaisen laitoksen tai sen osaston verran otettu maahanmuuttajia.
Jos ihminen on häiriintynyt jo omassa maassaan niin miten täysin erilainen kulttuuri sitten mieleen vaikuttaakaan...
 
myötähäpeä
[QUOTE="vieras";25472149]Luuletkohan itse olevasi jotenkin kovin sivistynyt, fiksu ja filmaattinen? Parempi ihminen kuin muut?[/QUOTE]

Olen sivistynyt ja fiksu, filmaattisesta en tiedä. Huomaan myös olevani parempi ihminen kuin jotkut muut palstailijat. Tällä palstalla on niin ala-arvoisia viestejä välillä, että myötähäpeä on suuri. =) Hyvää yötä.
 
"anniina"
Ainakin joissain Afrikan maissa on aika miehinen ja brutaali, jos ei kulttuuri, niin tilanne ainakin.
Miehet ovat "kuninkaita", sota-alueilla tapahtuu raiskauksia ym. raakaa väkivaltaa.
Muutenkin kulttuurit ovat niin erilaisia etten ihmettele vaikeuksia sopeutua.

Itse tunnen yhden irakilaisen, joka on ollut sodissa taistelemassa ja hän ainakin vaikutti aika epävakaalta ja siltä, että oli aika pahasti traumatisoitunut kokemastaan.
 
oiooioioiooi
Miksi he raiskaavat niin usein? Miten se on mahdollista, että heidän osuutensa raiskauksista on niin suuri? Mikä heitä ohjaa työntämään munansa viattomaan uhriin? En ymmärrä. Koko päivän olen miettinyt tuota bussiraiskausta. Itse en kyllä uskalla enää mennä takariviin istumaan vaikken 16-vuotias teinityttö olekaan.

Minua niin surettaa sen tytön kohtalo. Ei tällaista voisi uskoa, että tapahtuu bussissa. Itse olen aina ajatellut, että bussissa olisi turvassa. Olen pitänyt matkaa turvallisena. itsekin joudun ilta-aikaan pimeällä liikkumaan.

Niin ja ettei joku nyt taas ala syyttämään minua rasistiksi niin en ole missään leimannut kaikkia tummia miehiä raiskaajiksi. Mutta aivan käsittämättömän usein raiskaaja on juuri ulkomaalaistaustainen tumma mies. Niin kuin tässä bussiraiskauksessakin.
laittaka linkit ko,uutiseen tollot!
 
"äitiäiti"
Me muutettiin pois Helsingistä ja pk-seudulta juuri tämän takia; meillä on kaunis, pienikokoinen tytär joka joutuu varmasti jonkun tummaihoisen miehen uhriksi jos liikkuu yksin julkisilla tietyillä alueilla. :(

Suomeen tulee liikaa kriisialueilta traumatisoituneita, rikoksiinkin syyllistyneitä miehiä, jotka tuovat väkivaltakulttuurinsa mukanaan ja purkavat pahaa oloaan viattomiin suomalaisiin. Tämmöiset miehet tulisi syynätä tavallista tarkemmin ja karkoittaa ekasta rikoksesta, mutta antaa myös tarpeeksi kuntoutusta suomalaiseen yhteiskuntaan sopeutumisessa.
 
missä järki?
[QUOTE="äitiäiti";29773600]Me muutettiin pois Helsingistä ja pk-seudulta juuri tämän takia; meillä on kaunis, pienikokoinen tytär joka joutuu varmasti jonkun tummaihoisen miehen uhriksi jos liikkuu yksin julkisilla tietyillä alueilla. :(
[/QUOTE]

Voi herranen aika :O
 
"äitiäiti"
Alkuperäinen kirjoittaja missä järki?;29773614:
Voi herranen aika :O
Niin mitä? Asutko Helsingissä, vieläpä alueella jossa on mamuja? Me asuimme, ja jouduin itsekin jatkuvasti näiden mamumiesten ei-toivotun huomion kohteeksi. En todellakaan tahdo samaa tyttärelleni!
 
vastenmielistä puhetta
[QUOTE="äitiäiti";29773628]Niin mitä? Asutko Helsingissä, vieläpä alueella jossa on mamuja? Me asuimme, ja jouduin itsekin jatkuvasti näiden mamumiesten ei-toivotun huomion kohteeksi. En todellakaan tahdo samaa tyttärelleni![/QUOTE]

Jos sinulla olisi isokokoinen, ruma tytär (tai poika) asuisit siellä ilomielin?
 

Yhteistyössä