Minua oksettaa tuo bussiraiskaus ja tekijänä jälleen tumma mies

Kyllä oksettaa. Tuo oli aivan kamala tapaus ja sekin sellainen, joka voisi sattua kelle tahansa. Se nainen oli lähdössä töistä niin työpaikan siivooja raiskaa. Siis niin järkyttävää kuin olla voi. Aina yritän itse välttää yöllä liikkumista, pimeitä syrjäkujia ja sen takia nuo työpaikka/bussiraiskaukset järkyttää, kun niihin ei voi itse vaikuttaa. Tai tietenkää ei tarvitse liikkua yöbussilla (joskus voi tosin olla pakko siihenkin) ja itse en aio enää istua takana jos matkustan illalla/yöllä.
 
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että Suomeen tulee liikaa yksittäisiä maahanmuuttajamiehiä kriisialueilta. Mieluummin naiset, vanhukset ja lapset. Miehet pärjäävät niissä kriisimaissa paremmin kuin vanhukset, naiset ja lapset.
no millä rahalla ne naiset ja lapset tänne pääsis, suvun päämies kerää matkarahat mieluiten omalle kultapojulleen

liekö naisilla noissa kulttuureissa koirankaan arvoa?
 
Mä oon miettinyt tota hommaa ihan siltä kantilta, että aika usein afrikasta tulevat miehet ovat ns. turvapaikan hakijoita en tiedä tietääkö kukaan heidän taustojaan ja sitä mitä he ovat kotimaassaan kokeneet.. Ovatko esim. Lapsisotilaita (tiedä siis mitä kaikkee julmuuksia ovat joutuneet tekemään koska mun historian oppikirjan mukaan täysin normaali nyk.aik. sodankäynnin muoto on myös raiskaaminen kaikkialla maailmassa).
Tyypit vaan otetaan tänne (en tiedä jutellaanko heidän kanssa tausoista mitään) ja heitetään sossun kautta asumaan jonnekin ja laitetaan suomen kielen kurssille.
Aivan toisenlaiseen kulttuuriin.
Mä oon miettinyt tällästä, että onkohan toi ihmisten vaan maahan ottaminen liian hepposta ilman että ihmisen taustoista tiedetään mitään ja paneutuuko kukaan oikeesti näihin ihmisiin. Sen lisäksi Afrikan maissa muutenkin raiskataan helposti. Joissain heimoissa pidetään ihan normaalina että mies lyö naista yms. Olen matkustellut Afrikassa jonkun verran ja sitä kautta miettinyt näitä asioita.

Koko tää globaalisaatio on tällä hetkellä karkaamassa käsistä jos yksilöille löydy enempää aikaa ja tarkoitan tällä myös sitä sen raiskatun tytön kohtaloa. Koska läheskään kaikki apua tarvitsevat eivät saa apua.. Tuntuu ettei kukaan välitä mistään. On vaan helppo haukkua, sulkea silmät eikä miettiä sen enempiä ratkaisuja tai uusia käytäntöjä.
 
NOoooH
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että Suomeen tulee liikaa yksittäisiä maahanmuuttajamiehiä kriisialueilta. Mieluummin naiset, vanhukset ja lapset. Miehet pärjäävät niissä kriisimaissa paremmin kuin vanhukset, naiset ja lapset.
Sympatia on meillä kaikilla varmasti naisten, lasten ja vanhusten puolella. Kuitenkin miestä perheen päänä vainotaan todella paljon. Lisäksi jos nuoret (ja vähän vanhemmat miehet) jätettäisiin kriisialueille, sodat ja humanitaariset kriisit leviäisivät entisestään.

Ps. Akaatti, vaikka en ole aina samaa mieltä kanssasi, huomaan että oot ajatteleva ihminen. Yritä päästä yli ikäkriisistäsi ja käy äänestämässä. Tuskin kukaan huomioi ikääsi.
 
Minusta outoa ettei kukaan puuttunut tapahtumien kulkuun.:(
Samaa ihmettelen, todella!
Mua suoraansanoen v*tuttaa ja lujaa nää ihmiset jotka ei puutu mihinkään mitä näkevät. Mä oon lukemattomia kertoja puuttunut tuntemattomien ihmisten hölmöilyyn, kiusaamiseen jne enkä ole vielä ikinä saanut edes turpaani.
Mä en ymmärrä mitä ihmiset muka pelkää etteivät uskalla mennä väliin?!
Ihme nössöjä.
Tietty on tapauksia joihin ei todellakaan kannate itse mennä suoraan puuttumaan, mutta niissäkin tapauksissa voi soittaa apua.

Räyh. :headwall:
 
Samaa ihmettelen, todella!
Mua suoraansanoen v*tuttaa ja lujaa nää ihmiset jotka ei puutu mihinkään mitä näkevät. Mä oon lukemattomia kertoja puuttunut tuntemattomien ihmisten hölmöilyyn, kiusaamiseen jne enkä ole vielä ikinä saanut edes turpaani.
Mä en ymmärrä mitä ihmiset muka pelkää etteivät uskalla mennä väliin?!
Ihme nössöjä.
Tietty on tapauksia joihin ei todellakaan kannate itse mennä suoraan puuttumaan, mutta niissäkin tapauksissa voi soittaa apua.

Räyh. :headwall:
Bussissa ollut matkustaja on kirjoittanut nettiin näin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2084869-mamu-raiskasi-nuoren-teinityton-linja-autossa/#post25467207

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2084869-mamu-raiskasi-nuoren-teinityton-linja-autossa/#post25467237
 
"pöh"
[QUOTE="Ama";25471967]Missä muuten kävi ilmi, että raiskauksen tehnyt oli ulkomaalainen? Tuossa uutisessa kun ei sitä lukenut..[/QUOTE]

Ellei uutisessa mainita suomalaiseksi, niin silloin on aina ulkomaalainen. Nykyinen käytäntö on tällainen.
 
-.-
[QUOTE="pöh";25471985]Puuttuminen taitaa olla suomalaiselle miehelle aika suuri riski. Helposti saa joko turpaansa tai syyllistyy rasismin perusteella kovennettuun väkivaltarikokseen.[/QUOTE]

Jep ,näin metrossa kuinka kiinalaista naista ahdisteli juopunut suomalainen.Kukaan ei mennyt avuksi.Miehet vaan tölläs ja ihmetteli. Nainen oakeni paikalta.
Mies koski ja oli lähelläja ahdisteli verbaalisesti.
 
Minusta outoa ettei kukaan puuttunut tapahtumien kulkuun.:(
Niinpä.
Nykyään moni pelkää puuttua, mutta tässäkin tapauksessa ois voinut lähestyä kuskia ja pyytää hälyyttämään apua.
Tai mennä porukalla siihen ihmisiä oli kuitenkin enemmän bussissa.

Just mun ystävätär joutu itse sairaalareissulle kun koitti puolustaa nuorta tyttöä teinipojilta :(
 
no ei kuule ole..mä luulen,että tutut miehetkin raiskaa,niistä vaan ei kehtaa ilmoittaa poliisille..ihan ne suomalaisetkin..noista ulkomaalaisten tekemistä vaan uutisoidaan enemmän..sama,jos kysyisi mistä johtuu,että suomalaiset miehet pahoinpitelee vaimojaan niin usein?
Niin raiskaa suomalaisetkin, taitaa valitettavasti kaikissa kansallisuuksissa pesiä liikaa väkivaltaisia sairaita ihmisiä.
Suomessa asuvat ulkomaalaiset raiskaavat tilastollisesti enemmän juuri tuolla puistoissa ym ja tuntemattomia uhreja. Lisäksi tietty raiskaavat myös siellä kotona ja tuttavapiireissä. Kuinka moni naisia alistavasta kulttuurista lähtöisin oleva nainen ilmoittaa raiskauksesta yhtään kenellekkään, saati virkavallalle? Ei varmaan kovinkaan moni.

Se nyt on vaan ihan surullinen fakta, että tietyissä kulttuureissa naisen raiskaaminen on ihan arkipäivää ja jopa "sallittua" tai ei ainakaan sillä tavalla tuomittavaa kuin meillä täällä Suomessa. Noista kulttuureista tulee myös Suomeen ihmisiä, jotka pitäisi pyrkiä kotouttamaan kunnolla ja hoitamaan se henkinen puoli kuntoon.

Ja en todellakaan ole rasisti tai vastusta sinänsä maahanmuuttoa, jos joku nyt tästä sellaisia johtopäätöksiä vetää.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
[QUOTE="pöh";25471998]Ellei uutisessa mainita suomalaiseksi, niin silloin on aina ulkomaalainen. Nykyinen käytäntö on tällainen.[/QUOTE]

Myös median käyttämä "nuoriso" on synonyymi maahanmuuttajataustaisille henkilöille.
 
Beep
Samaa ihmettelen, todella!
Mua suoraansanoen v*tuttaa ja lujaa nää ihmiset jotka ei puutu mihinkään mitä näkevät. Mä oon lukemattomia kertoja puuttunut tuntemattomien ihmisten hölmöilyyn, kiusaamiseen jne enkä ole vielä ikinä saanut edes turpaani.
Mä en ymmärrä mitä ihmiset muka pelkää etteivät uskalla mennä väliin?!
Ihme nössöjä.
Tietty on tapauksia joihin ei todellakaan kannate itse mennä suoraan puuttumaan, mutta niissäkin tapauksissa voi soittaa apua.

Räyh. :headwall:
Mä käsitin että joku keski-ikäinen nainen oli mennyt väliin.
 
Ihan sama minkä värinen/kokoinen/ikäinen mies menee ja tunkee vehkeensä väkisin toiseen.... samanlaisia saastoja ne on kaikki joilta saisi vetästä jalkovälin sileäksi palleineen kaikkineen!!!! :kieh: Lisäksi voisi pistää oppiin jonnekkin gay-opistoon.. mieluummin koko vuosikurssi ja vielä kertauksen kera. :heart:
 
-.-
[QUOTE="just";25472035]Ethän säkään tehnyt mitään![/QUOTE]

Jos on koko liuta miehiä paikalla ja mä oon raskaana niin en tällä kertaa uskaltautunut. suojelin vauvamasua.Mitäs suomalainen nuoriso ja armeijan käyneet miehet suojelivat? Mulla oli syy kun en tälläkertaa sekaantunut.
 

Yhteistyössä