Minua oksettaa tuo bussiraiskaus ja tekijänä jälleen tumma mies

Miksi he raiskaavat niin usein? Miten se on mahdollista, että heidän osuutensa raiskauksista on niin suuri? Mikä heitä ohjaa työntämään munansa viattomaan uhriin? En ymmärrä. Koko päivän olen miettinyt tuota bussiraiskausta. Itse en kyllä uskalla enää mennä takariviin istumaan vaikken 16-vuotias teinityttö olekaan.

Minua niin surettaa sen tytön kohtalo. Ei tällaista voisi uskoa, että tapahtuu bussissa. Itse olen aina ajatellut, että bussissa olisi turvassa. Olen pitänyt matkaa turvallisena. itsekin joudun ilta-aikaan pimeällä liikkumaan.

Niin ja ettei joku nyt taas ala syyttämään minua rasistiksi niin en ole missään leimannut kaikkia tummia miehiä raiskaajiksi. Mutta aivan käsittämättömän usein raiskaaja on juuri ulkomaalaistaustainen tumma mies. Niin kuin tässä bussiraiskauksessakin.
 
etkö sä tehnyt jo yhden avauksen tästä tänään?mikset jatkanut sinne?ja en todellakaan hyväksy kenenkään ( oli sitten kotimainen tai mamu ) rikoksen tekoja..
Mutta onko sinulla ajatusta siitä miksi tummat miehet raiskaavat niin usein? Itsekään en hyväksy kenenkään raiskauksia, mutta minua mietityttää miksi niin usein raiskaaja on tumma mies? Mistä se johtuu?
 
Mutta onko sinulla ajatusta siitä miksi tummat miehet raiskaavat niin usein? Itsekään en hyväksy kenenkään raiskauksia, mutta minua mietityttää miksi niin usein raiskaaja on tumma mies? Mistä se johtuu?
no ei kuule ole..mä luulen,että tutut miehetkin raiskaa,niistä vaan ei kehtaa ilmoittaa poliisille..ihan ne suomalaisetkin..noista ulkomaalaisten tekemistä vaan uutisoidaan enemmän..sama,jos kysyisi mistä johtuu,että suomalaiset miehet pahoinpitelee vaimojaan niin usein?
 
Lumatic
Meidän pitää ymmärtää mustien kulttuuria, heille on normaalia yllätysrakastella yksinäisen naisen kanssa. Naisen pitää olla pukeutunut burkhaan jottei viestitä halukkuuttaan seksiin. Kyllä tähän totutaan kun monikulttuurisuus juurtuu Suomeen.

Toinen vaihtoehto on olla äänestämättä mm vihreitä ja rkp:tä.
 
NooooH
Mutta onko sinulla ajatusta siitä miksi tummat miehet raiskaavat niin usein? Itsekään en hyväksy kenenkään raiskauksia, mutta minua mietityttää miksi niin usein raiskaaja on tumma mies? Mistä se johtuu?
- Nuorten miesten suuri osuus maahanmuuttajista
- Juurettomuus, ahdistus
- Käsittelettömät traumat
- Miehinen kulttuuri

En hyväksy raiskauksia YHTÄÄN, mutta tällaisia pohdin.
 
no ei kuule ole..mä luulen,että tutut miehetkin raiskaa,niistä vaan ei kehtaa ilmoittaa poliisille..ihan ne suomalaisetkin..noista ulkomaalaisten tekemistä vaan uutisoidaan enemmän..sama,jos kysyisi mistä johtuu,että suomalaiset miehet pahoinpitelee vaimojaan niin usein?
Miksi tunnut kuvittelevan, että tuttujen raiskauksessa tekijä olisi aina suomalainen? Niistä ei tilastoja ole, mutta olisi naiivia olettaa, että tekijät olisivat vain suomalaisia tai että ulkomaalaiset eivät raiskaisi vaimojaan/tuttujaan.
 
Miksi tunnut kuvittelevan, että tuttujen raiskauksessa tekijä olisi aina suomalainen? Niistä ei tilastoja ole, mutta olisi naiivia olettaa, että tekijät olisivat vain suomalaisia tai että ulkomaalaiset eivät raiskaisi vaimojaan/tuttujaan.
en kuvittelekaan..se oli vaan mitäs jos..ja joskus muistaakseni luin lehdestä,että tosi harva ilmoittaa noista tapauksista,just sen takia koska ne on tuttuja ja sehän olisi noloa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja entäs;25471806:
Kyllä. Mutta omalla kohdallani tuo bussiraiskaus on pelottavampi. Tarkoitan, että itse tuskin menisin varuskunta-alueelle. En tosin tiedä mihin aikaan tuo varuskuntaraiskaus on tapahtunut. Yöllä? Päivällä? Onko nainen tuntenut noita raiskaajia? Onko hänet houkuteltu sinne? Mutta ihan yhtä järkyttävä tapahtuma se on.
 
"vieras"
[QUOTE="noppa";25471849]AIVAN!! tässä on taas monen Suomalaisen miehen viisaat päät lyöty yhteen!!![/QUOTE]

"Osa epäillyistä kuuluu puolustusvoimien henkilökuntaan. Heidän joukossaan on sekä miehiä että naisia."
 
- Nuorten miesten suuri osuus maahanmuuttajista
- Juurettomuus, ahdistus
- Käsittelettömät traumat
- Miehinen kulttuuri

En hyväksy raiskauksia YHTÄÄN, mutta tällaisia pohdin.
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että Suomeen tulee liikaa yksittäisiä maahanmuuttajamiehiä kriisialueilta. Mieluummin naiset, vanhukset ja lapset. Miehet pärjäävät niissä kriisimaissa paremmin kuin vanhukset, naiset ja lapset.
 

Yhteistyössä