Mä teen käsitöitä, neulon siis, ja olen neulonut omille lapsille pipot, lapaset ja villapaidat ja housujakin. Miehelle ja itselle pipot, sukat, kaulaliinat jne. Perusneuleita ihan, ei mitään ihmekikkailuja.
Neulon tasaista jälkeä mutten osaa mitään "hienoa ja erikoista" tehdä. Olen tehnyt neulomalla kolme lahjaa,yhden kummilapselle(nallen) toisen äidilleni(kaulahuivi), yhden kaverilleni(lapaset) ja niiden kohdalla olin todella tarkka et jälki oli moitteetonta. En sit tiedä onko kukaan noita lahjoja käyttänyt ollenkaan, äitini ei kai ainakaan.
En loukkaannu, harmittaa vaan jos on antanut tarpeetonta lahjaks.
JA olen ottanut sen linjan etten tee itse kun omalle perheelle, just siksi ettei kaikki tykkää itsetehdystä ja toisaalta se mikä yhdelle on huonosti tehty voi olla toisen mielestä ihan hyvä.
Musta itsetehdyt jutut ei useinkaan ole hyvä lahjaidea, kaupasta ostettu epäsopiva on helpompi laittaa kiertoon jos se ei käy itselle mut kun joku on käyttänyt lahjaan aikaa ja vaivaa niin ei musta ainakaan ole kovin kiva sellaista roskiin laittaa, vaikka se miten olis huonosti tehty.