Minnuu ottaa nyt pikkusen päähän sosku

Olemme siis olleet lastensuojeluasiakkaita jo useamman vuoden esikoisen takia.Nyt poika täytti 18 joten tietysti kaikki multa perittävät maksut ym. loppuivat.Huomasin tuossa viime kuun liiton rahoista että edelleen oli vähennetty pojan lapsikorotus soskulle vaikkei poikaa muuten ole mainittu koko liiton papereissa eikä soskunkaan pitännyt enää omien sanojensa mukaan mitään periä.Soitin sitten soskuun ja siellä oltiin kovsti pahoillaan tapahtuneesta ja otettiin tilinumerot ym. ja sanottiin että tottakai rahat palautetaan pikimmiten minun tilille.Olivat nyt siis saaneet tuon pikku-ukosta tulevan lapsikorotuksen joka ei tietenkään heille kuulu.
No,tässä nyt sitten ollaan kohta 3 viikkoa odoteltu että koskahan mahdollisesti saisi ne rahat takaisin.Olen pari kertaa yrittänyt soittaa soskuun,laittanut tekstiviestiä,en saa virkailijaa kiinni eikä vastaa sähköpostiin eikä edes mitään päätöstä tai kirjettä tule että mikä on homman nimi.
Mun piti HETI alkaa maksamaan pojasta sinne tietty summa kuussa ja nyt en saa omaani takaisin sitten millään.
Kiitos,helpotti purkaus =)
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja sekavaa:
siis minne sun pitää maksaa mitä ja miksi ihmeessä???
Sosiaalitoimiston lastensuojeluun koska poikani asui sosiaalitoimen ja mun yhteisen päätöksen takia kasvurenkaassa eli melkein samanlainen paikka kuin esim. perhekoti.
Ok, nyt selkeni :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
niinhän se menee:

Mun piti HETI alkaa maksamaan pojasta sinne tietty summa kuussa ja nyt en saa omaani takaisin sitten millään.
No,mua nyt vaan ottaa päähän että mulle iskettiin aluksi parin sadan lasku kouraan ja annettiin maksuaikaa viikko.Ei siinä paljon kyselty että onko varaa vai ei vai tarvisinko kentien pidemmän maksuajan.Nyt kysessä reilu 60 euroa ja ei edes kukaan vaivaannu vastaamaan tai selittämään että koskahan mä saisin rahat kenties itselleni takaisin.Kyseessä kun kuitenkin on summa joka ei heille kuulu.Ois pitännyt tajuta sanoa eräpäivä virkailijalle silloin =)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
niinhän se menee:

Mun piti HETI alkaa maksamaan pojasta sinne tietty summa kuussa ja nyt en saa omaani takaisin sitten millään.
No,mua nyt vaan ottaa päähän että mulle iskettiin aluksi parin sadan lasku kouraan ja annettiin maksuaikaa viikko.Ei siinä paljon kyselty että onko varaa vai ei vai tarvisinko kentien pidemmän maksuajan.Nyt kysessä reilu 60 euroa ja ei edes kukaan vaivaannu vastaamaan tai selittämään että koskahan mä saisin rahat kenties itselleni takaisin.Kyseessä kun kuitenkin on summa joka ei heille kuulu.Ois pitännyt tajuta sanoa eräpäivä virkailijalle silloin =)
mä käsitin´, että OnniKeiju peesas sua :) noinhan se tosiaan on, että itse pitää aina hoitaa ne maksut heti, mutta virastoiden puolesta saa odotella monta viikkoa.. kummallakohan osapuolella se rahantarve on yleensä kiireisempi? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
niinhän se menee:

Mun piti HETI alkaa maksamaan pojasta sinne tietty summa kuussa ja nyt en saa omaani takaisin sitten millään.
No,mua nyt vaan ottaa päähän että mulle iskettiin aluksi parin sadan lasku kouraan ja annettiin maksuaikaa viikko.Ei siinä paljon kyselty että onko varaa vai ei vai tarvisinko kentien pidemmän maksuajan.Nyt kysessä reilu 60 euroa ja ei edes kukaan vaivaannu vastaamaan tai selittämään että koskahan mä saisin rahat kenties itselleni takaisin.Kyseessä kun kuitenkin on summa joka ei heille kuulu.Ois pitännyt tajuta sanoa eräpäivä virkailijalle silloin =)
mä käsitin´, että OnniKeiju peesas sua :) noinhan se tosiaan on, että itse pitää aina hoitaa ne maksut heti, mutta virastoiden puolesta saa odotella monta viikkoa.. kummallakohan osapuolella se rahantarve on yleensä kiireisempi? :whistle:
Heh,mie täällä nyt vaan kiehun niin etten tajua kunnolla edes lukemaani =).Tällä hetkellä toi 60 euroa ois meille aika iso raha ja toisi pikkusen helpotusta loppuviikkoon ja ei näy ei kuulu.
 

Yhteistyössä