Minnes mä olen laittanut meidän kameran? Ehdotuksia??

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Pari viikkoa sitten sitä tarvittiin viimeksi. Nyt olisin ottanut vauvavatsasta kuvan, mutta milläs otat kun ei ole kameraa. Ukko saa sätkyn jos olen meidän kameran hävittänyt, joten auttakaas mua ihmiset...

Siis mihin mä olen sen laittanut?????

Turkilmas
Mutta kun mä olen ihan oikeesti täysin toivoton lahopää :headwall: . Mä pidin sitä japsityyppisesti kaulalla kun oltiin katsomassa pojan peliä. Loppu onkin sitten arvoitus....toivottavasti ei ole pahvisten kahvikuppien kanssa jalkkishallin roskiksessa :ashamed:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:
tai sitten se on siellä romukaapissa, kaikkien tavaroiden alla :LOL: :LOL:
Sen kaapin mä katoin jo :D . Ja kirjahyllyä meillä ei ole...makkarin kaappia en voi tarkastaa kun mies on siellä nukkumassa. Voi hitsin hitsi...!!!

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivottavasti ei käyny niinku meillä,mies söi jätskiä ja heitti kipon roskiin,hiukan ihmettelin että miks se kippo on roskissa :D
No just tuota mä pelkään. Ja meillä mies on ihan täydellisen kyllästynyt mun jatkuvaan sohlaamiseen. Mä unohdan maksaa laskut, unohdan sovitut tapaamiset ja muutenkin kaikki menot, unohdan AINA pesukoneiden hanat päälle, hävitän kaikki avaimista bussikorttiin ja muuhun mahdolliseen yms. yms.

Mies saa kulkea mun perässä ja vahtia mua kuin pikkutyttöä :( .

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
autossa hansikaslokerossa.
eri takin taskussa.
käsilaukussa.
Tota autoa mäkin jäin miettimään. Siis takin taskussa ei ole, eikä käsilaukussakaan ollut. Mutta mietin että jos auton hattuhyllyllä olis, hansikaslokeroon se ei mahdu.

taiteilija
Tietysti laitoit auton katolle. Kipaseppa katsomaan mutta älä liukastu. Meillä kerran mentiin kotona leivottu kääretorttu katolla ihan kaupan pihaan asti, ja siellä saatiin kommenttia että minnes sitä kääretorttua viedään. No kylään oltiin menossa ja selitettiin että se jäi vielä vähän raa'aksi. Oli kesä:)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on pujahtanu tonne monitorin alle jollei ole litteää näyttöä tai läppäriä käytössä.
Hitsi kun on just tuo läppäri. Mulla on yleensä se kamera tv-tason laatikossa, mutta eipä vaan ollut nyt...

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja taiteilija:
Tietysti laitoit auton katolle. Kipaseppa katsomaan mutta älä liukastu. Meillä kerran mentiin kotona leivottu kääretorttu katolla ihan kaupan pihaan asti, ja siellä saatiin kommenttia että minnes sitä kääretorttua viedään. No kylään oltiin menossa ja selitettiin että se jäi vielä vähän raa'aksi. Oli kesä:)
:LOL: :LOL:

Mullakin on pari kertaa jäänyt rahapussi katolle, mutta nyt jos kamera jäi katolle, niin hyvästit saa jättää ja uutta ostamaan :(

Turkilmas
Ei auta, pakko käydä tarkastamassa nyt auto.

Jos se ei ole siellä, niin voisko joku auttaa mua keksimään jonkun helv***tin hyvän selityksen miehelle :xmas:

Niin ja kiitos pirpiz auttamisyrityksistä ja kauniita unia =)

Yhteistyössä