Minne osa rekkautuneista palstalaisista on kadonnu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja atkd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meno täällä on oikeasti kuin katkeroituneiden, pahaa oloa potevien ämmien tarhassa.
Kaikki hauska ja kaikki kepeä chattaily kuoli totaalisesti. Ja eikö olekin typerää, että minä, vasta pari vuotta palstaillut, voin jopa todistaa tämän. Sekä jokainen "musta" on saanut oman aivokuolleen perskärpäsensä, ei ihme ettei huvita enää kirjautua.

En osaa sanoa, miksi itse kirjauduin puolen vuoden jälkeen. Jos jollain on vanhan MitäsNytin kaltainen kepeä, hyväntuulinen keskustelufoorumi/yhteisö tiedossa, niin saa pistää yksärillä.

En jaksanut enää sitä että jos olit mustana jotain mieltä asioista niin aina joku haukkui lyttyyn ja tuli ilkeilyketjuja ja perskärpäsiä. Mulla on tapana olla avoin enkä tykkää esittää mitään mutta täällä ei voi olla oma itsensä ilkeiden ihmisten takia. Harmaana anonyymina on helpompi olla, eipähän tule kukaan kimppuun eikä nostele omia vanhoja ketjuja esille ja käy urputtamaan joka asiasta.
Ne hauskat hetket oli ja meni. It's over.

Täällä on tosiaan nykyään ihan älyttömästi harmaita sekopäitä haukkumassa ja etenkin mustien kimpussa, kun silloin voi kaivaa esiin kaikkia vanhoja juttuja. On tietysti myös mahdollista että niitä harmaita sekopäitä on oikeasti vain muutamia, mutta ne kirjoittelee monilla eri nikeillä. Avohoitopotilailla kun on päivät pitkät aikaa roikkua täällä ja kaivella kaikkia vanhoja juttuja, kun ei oo töitä eikä opiskeluja

Mie oon ollu aika paljon poissa, kun kahden yrityksen pyörittämisessä mennee oma aikansa.. eikä ole ollut mielenkiintoa.. joskus saatan käydä kurkistamassa mut siihen jääkin.

Meno täällä on oikeasti kuin katkeroituneiden, pahaa oloa potevien ämmien tarhassa.
Kaikki hauska ja kaikki kepeä chattaily kuoli totaalisesti. Ja eikö olekin typerää, että minä, vasta pari vuotta palstaillut, voin jopa todistaa tämän. Sekä jokainen "musta" on saanut oman aivokuolleen perskärpäsensä, ei ihme ettei huvita enää kirjautua.

En osaa sanoa, miksi itse kirjauduin puolen vuoden jälkeen. Jos jollain on vanhan MitäsNytin kaltainen kepeä, hyväntuulinen keskustelufoorumi/yhteisö tiedossa, niin saa pistää yksärillä.

Mulla ei onneksi ole perskärpästä, mutta ei muuten vaan ehdi roikkua palstalla niin tiuhaan, mitä joskus aikaisemmin tuli oltua.

Yhteistyössä