Y
yks tollo
Vieras
Ulkomailla olis kivaa, mutta lentokoneista en tykkää. Minne asti on mahdollista päästä jollain muulla ku lentokoneella mutta helposti
Eli siis ettei ite tartte ajaa ja ettei matka kestäis ihan hullun pitkään?
Vai oliskohan ihan Suomen matkailu parasta. Toisaalta vois junalla mennä, eihän siihen kai rahaa enempää menis ku lentokoneessa lentämiseenkään tai laivamatkaan. Mutta onkohan kovinkaan rentouttavaa käydä esim. kylpylässä tuon ikäisten kanssa? En oikeen usko.
Millaisia matkoja te teette? Me ei olla ikinä tehty vielä muita matkoja kuin mummolassa käyty. Nyt on suunnitteilla jotain kivaa tammikuulle, mutta MIKÄ ON KIVAA LAPSISTA? Mä en osaa yhtään ajatella :/
Vai oliskohan ihan Suomen matkailu parasta. Toisaalta vois junalla mennä, eihän siihen kai rahaa enempää menis ku lentokoneessa lentämiseenkään tai laivamatkaan. Mutta onkohan kovinkaan rentouttavaa käydä esim. kylpylässä tuon ikäisten kanssa? En oikeen usko.
Millaisia matkoja te teette? Me ei olla ikinä tehty vielä muita matkoja kuin mummolassa käyty. Nyt on suunnitteilla jotain kivaa tammikuulle, mutta MIKÄ ON KIVAA LAPSISTA? Mä en osaa yhtään ajatella :/