Minne lyhyelle kaupunkilomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hendu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hendu

Vieras
Ehdottakaa minne kannattaisi lähteä lyhyelle kaupunkilomalle (3 päivää, kaksi yötä)?

Miehen kanssa olis tarkoitus lähteä ihan kaksistaan, kun ei olla lasten syntymän jälkeen käyty missään reissussa.
Ei olla mitään hirveitä nähtävyyksien kiertelijöitä, mutta olisihan sitä kiva hieman kaupunkia kierrellä. Ja sit shoppailla tietenkin (ainakin minä)! ;)

Riikaan? Sinne lentää nopeasti ja usein halvalla.
Jos ootte kesän aikana lähdössä niin keskieuroopan kaupungeissa voi olla tukalan kuuma. Syksymmällä sitten esim praha on hieno kaupunki.

Kävimme viime kesänä. Wizzair lentää Turusta edullisesti. Varsinkin, jos ei ole jotkut tietyt päivät, jolloin lähdettävä. Kaunis kaupunki ja myös ostosmahdollisuuksia ja nähtävyyksiä, jos niistä innostuu.Kobza Haus hotellissa olimme aivan vanhan kaupungin kupeessa. Voin suositella myös hotellia.

Mä haluisin Amsterdamiin tai Kööpenhaminaan. Tukholma on aina ihana, ja Lontoo (joskaan sinne ei välttämättä nyt olympialaisten aikaan oo järkevintä mennä).

Mä haluisin Amsterdamiin tai Kööpenhaminaan. Tukholma on aina ihana, ja Lontoo (joskaan sinne ei välttämättä nyt olympialaisten aikaan oo järkevintä mennä).

Kööpenhaminassa olen kaksi kertaa käynyt, mutta hieman petyin siihen toisella kerralla käydessä. Ensimmäinen matka oli tosi lyhyt. Mutta ei mielestäni kovinkaan mielenkiintoinen kaupunki, aion kuitenkin mennä sinne nyt syksyllä Tivoliin jos löydän kohtuuhintaiset lentoliput. =)

Niin ja ap:lle suosittelisin Berliiniä (tosin tuo aika melko lyhyt, Berliinissä on valtavasti nähtävää), Prahaa tai Amsterdamia. Lontooseen en lähtisi noin lyhyeksi ajaksi, jos siis ensimmäistä kertaa menossa. Mielestäni ei ehdi kiertää kaupunkia niin ettei jäisi harmittamaan tuo lyhyt aika.

[QUOTE="noo";26738049]Tukholmassa olin just ja on aivan ihana paikka näin kesällä. paljon nähtävää kävelymatkan etäisyydellä kun otatte hotellin keskustasta.[/QUOTE]

Tukholma on kyllä aivan ihana. Tykkään enemmän kuin Kööpenhaminasta.

Kööpenhaminassa olen kaksi kertaa käynyt, mutta hieman petyin siihen toisella kerralla käydessä. Ensimmäinen matka oli tosi lyhyt. Mutta ei mielestäni kovinkaan mielenkiintoinen kaupunki, aion kuitenkin mennä sinne nyt syksyllä Tivoliin jos löydän kohtuuhintaiset lentoliput. =)

Peesiä. Olen kohtalaisen paljon kierrellyt ja köpis oli niitä harvoja paikkoja, johon ei ole mitään kiinnostusta palata. Aika tylsä ja todella kallis kaupunki.

Amsterdam on kiva samoin Praha. Dublin kiinnostais itseä, siellä en ole käynyt. Pariisi toimii aina:)

Sinne minne saa hyvään hintaan lähtölennon aamulla ja paluulennon illalla :D München voisi olla teille kiva kohde. Se on rento kaupunki, nähtävyyksiä löytyy jos niihin haluaa mennä ja shoppailukin onnistuu.

Tuosta Dublinista sen verran että meille ei riittänyt 5 päivää siellä. Kunhan löytyy aikaa ja sopivan hintaiset lentoliput niin me joudutaan menemään sinne uudelleen :)

Ehdottakaa minne kannattaisi lähteä lyhyelle kaupunkilomalle (3 päivää, kaksi yötä)?

Miehen kanssa olis tarkoitus lähteä ihan kaksistaan, kun ei olla lasten syntymän jälkeen käyty missään reissussa.
Ei olla mitään hirveitä nähtävyyksien kiertelijöitä, mutta olisihan sitä kiva hieman kaupunkia kierrellä. Ja sit shoppailla tietenkin (ainakin minä)! ;)

Tästä vinkkejä

5parasta: 5parasta: Euroopan kaupunkilomakohteet

Yhteistyössä