minne auto parkkiin Siljan Helsinki-Tukholma risteilyn ajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuuuu

Vieras
ollaa lähös keskiviikkona Tukholman risteilylle perheen kanssa.
pitäis saada auto johonkin siksi aikaa parkkiin...
mikä olis hyvä paikka?
paljon maksaa?
meillä pieniä lapsia, ja kovin pitkää matkaa eivät jaksa kävellä.

suosittelen ottamaan taksin kotoa, mikäli kotoa ei satoja km ole satamaan. minulla maksoi auto parkissa keskustasa 48h 70EUR kun sen pakosta jouduin sinne jättämään!

Paikoitus
Lyhytaikaispaikoitus
Välittömästi terminaalin ulkopuolella

Pitkäaikaispaikoitus

Helsingin paikoituspalvelu siirtää autosi suojaan matkasi ajaksi ja tuo sen haluttuun satamaan, puh. 050 464 8268.

Löydä pysäköinti, parkkeeraus, autopaikka tai parkkihalli – Helsinki tai Turku - EuroPark (Tähtitorninvuoren autohallissa), puh. (09) 6969 3052. Club One korttia näyttämällä asiakas saa -15% alennusta pysäköinnistä.

Special-paikoitus (pysäköinti sijaitsee Olympiaterminaalin alla)

[QUOTE="vieras";22212557]suosittelen ottamaan taksin kotoa, mikäli kotoa ei satoja km ole satamaan. minulla maksoi auto parkissa keskustasa 48h 70EUR kun sen pakosta jouduin sinne jättämään![/QUOTE]

aika pieni ois tuo 70€.. kun meiltä taksikyyti ois jo useamman satasen

Siljan terminaalin alla oli ennen Autohotelli, joka taitaa olla nykyään tuo Special-paikoitus. Siellä maksaa 2 yötä 50 euroa, eli ei mun mielestä mitenkään paha. On ainakin turvallinen.

http://www.kluuvi-service.fi/

Tulette Helsinkiin junalla ja siitä kolmosen ratikalla terminaalin eteen?
jos autolla tulette, niin auto sitten siihen naapuriin kallion sisällä olevaan parkkiin (kallis).

Siinä on oma parkkis, mutta kallis. tai no, miten sen nyt ottaa, jos fiksusti ajattelee, niin usein kuitenkin saa auton pitkäaikaisparkkiin edullisemmin kuin taksilla meno-paluun.

Me menimme kotoa junalla 350 km ja rattaat mukaan ja rautatieasemalta käveltiin terminaaliin reipas kilometri. Junalippujen hinta oli 160e kahdelta aikuiselta, lapsethan on ilmaisia.

me on jätetty iha tavan parkikselle...ajetaan siit terminaalin ohi ja vasemmalla on sellanen parkkialue...hyvin on auto säilyny..en muista paljo piti euroja tunkee mittariin,mut ee mahottomia summia kyl ollu.

Yhteistyössä