Minkäverran miehenne kehuu teitä? Osoittaako päivittäin hellyyttä? Koskettaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun mietin asiaa,,,me olemme olleet miehen kanssa yhdessä 12 vuotta.
Laitoin huomiolle semmoisen asian, että mies ei kehu minua koskaan, ei suukottele tai silittele ikinä, kuin minun aloitteestani. Siis jos minä aloitan pussailun, vastaa kyllä siihen, mutta itse ei koskaan tee aloitetta.

Olen sanonut miehelle, että näytätpä tänään komealta tmv kun on näyttänyt ihan oikeastikin. Itse en kuule kehuja koskaan.
En edes silloin, kun laitan itseni vaikkapa ravintola iltaa varten mielestäni kauniiksi ja jos kysyn, onko hyvä tai miltä näytän, se vastaa IHAN o.K, jos en kysy, ei kommentoi KOSKAAN MITÄÄN.

Tässä varmaan syy siihen, miksi nautin niin suunnattomasti kauniista kommenteista, jos joku vieras mies niitä joskus minulle antaa...:(

Miten teidän arjessa? Kehuuko mies teitä? Miten usein ja millä tavalla? Koskettaako ohimennen ihan arjessa?

päivittäin kehuu ja suukottelee sekä halailee...ja hiplaa mun tissejä ja pyllyä.

Kehuu mua söpöksi ja kehuu mun muotoja- itse kehun myös miestäni, halaile ja suukottelen.
niin ja kohta tulee täyteen 8-vuotta yhdessä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Koskettelee ja silittelee, eikä pelkästään tisseja tai pyllyä vaan ihan ei-seksuaalisestikin paljon. Halailee.

Ei se aina muista ulkonäköä kehua, mutta välillä kyllä. Enkä mä niitä kehuja niin kaipaakaan, tiedän kyllä muutenkin että näytän hyvältä ;D Mun tekemiä ruokia se kehuu paljon enemmän :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24662213:
päivittäin kehuu ja suukottelee sekä halailee...ja hiplaa mun tissejä ja pyllyä.

Kehuu mua söpöksi ja kehuu mun muotoja- itse kehun myös miestäni, halaile ja suukottelen.

Sama meillä, 15v takana. :)
Aina jaksaa sanoa kuinka rakastaa ja kuinka kivaa sillä on mun kanssa. Ja itse tietty vastaan samalla mitalla. Tulee meiltä aika luontevasti.

• Tykkää
Meillä ei kehuta/halata/suukotella juurikaan.
Jos nyt tosta nykäisis kahvia hakiessaan halaamaan, niin kipeäksi luulisin. :)
Kyllä kerrotaan, että rakastetaan ja saatetaan joskus kävellä käsi kädessä. Ja aina kun jompi kumpi on lähdössä johonkin niin pusut. Siinä se.
Varmaan ärähtäisin, jos joku ollis koko ajan koskemassa. Ei tunnu yhtään omalta.

Minun mies ole kehunut koskaan näiden vuosien aikana. Pusun antaa kun lähtee jonnekin, tosin nykyisin sekin on tainnut jäädä. Saattaa kyllä tulla halaamaan ihan muuten vain.

Nuorena se harmitti kun ei yhtään kehua kuulunut, mutta kaikkeen tottuu ;) Eiköhän se jotain minussa ole nähnyt ja näe vieläkin kun yhdessä kuitenkin ollaan. Ja jos laittaudun enemmän saattaa mies houkutella petipuuhiin ennen kuin lähdetään.. ei siis kehu, mutta teot puhuu puolestaan.

Olen joskus todella loukkaantunutkin, kun olen itseäni laittanut tuntitolkulla. Valinnut vaatteet, meikannut ja panostanut hiusten laittamiseen ja olen itse ihan oikeasti tyytyväinen siihen, miltä peilissä näyttää, niin mies on kuin ei olisi mitään tapahtunut :(.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24662213:

näin meilläkin

Kehuu söpöksi, herkulliseksi, ihanaksi, seksikkääksi. Halailee, suukottelee ja silittelee.
Ehkä meillä on vielä kuherrusaika menossa kun ollaan "vasta" nelisen vuotta seurusteltu ja vajaa vuosi asuttu yhdessä.

Yritän itsekin antaa kaiken saman takaisin, mun mies on melko hellyydenkipeä yksilö.

Ainoa mikä harmittaa on se, ettei mies juurikaan erota millon oon laittautunu ja millon en. Eli kehuu ihanaksi ko oon aamukärttynen ja tukka sotkussa, muttei sitten ole sen kummemmin innoissaan kun oon juhlatällingissä.

Mutta en valita, en yhtään. Näin on enemmän kuin hyvä. :heart:

Mä tiedän että mua parempaa akkaa se ei saa ikinä mistään,kukaan muu ei palvo,passaa ja kehu häntä niinkuin minä.Eikä rakasta ikinä edes hitusta niin paljon kuin minä.Sen puoleen en odota kehuja.Olen mielestäni ihan hyvä kokki,eikä tuo ole muuta väittänyt.Läheisyyttä ja koskettelua,suukottelua,halaamista,ylipäätään rapsutusta meillä on päivittäin.Seksi on parasta mitä koskaan olen saanut ja se on sitä aina.
Mun maailmasta on kaikki muut miehet suljettu pois siinä mielessä että mua ei vois vähempää kiinnostaa kun joku muu sanoo mua kauniiksi tai kehuu,mua ei hetkauta muiden miesten mielipiteet minusta tippaakaan.
(Okei,jos Deppin poika tulis ja kehuis niin se vähän liikauttais vanhan akan sydäntä.) =)

Kyllä varmaan joka päivä jotain pientä puolin ja toisin on. Usein mies tulee kähmimään kun näytän mielestään hyvältä, itsekin teen samaa kun siltä tuntuu :D Molemmat saattaa mennä halaamaan toista kun tulee halipula, kosketellaan usein toisiamme ohimennen tai sohvalla istuskellessa, huuletkin kohtaa usein. Nukkumaan mennessä tulee usein jompi kumpi halaamaan toista tai käperryn miehen kainaloon, ainakin kunnes tulee liian kuuma ja pitää irtautua :D

• Tykkää
Eipä ole koskaan sanonut kauniiksi eikä juuri muutenkaan kehunut. Hellyyttä kyllä osaa osoittaa - jostain syystä nyt kun olen raskaana niin sekin on jäänyt todella vähille :( Ja juuri nyt sitä kaipaisi eniten.

Exältä saan kyllä kuulla usein että näytänpä hyvältä tänään kun olen lasta hänelle viemässä / hakemassa...

Kyllä varmaan joka päivä jotain pientä puolin ja toisin on. Usein mies tulee kähmimään kun näytän mielestään hyvältä, itsekin teen samaa kun siltä tuntuu :D Molemmat saattaa mennä halaamaan toista kun tulee halipula, kosketellaan usein toisiamme ohimennen tai sohvalla istuskellessa, huuletkin kohtaa usein. Nukkumaan mennessä tulee usein jompi kumpi halaamaan toista tai käperryn miehen kainaloon, ainakin kunnes tulee liian kuuma ja pitää irtautua :D

Ihan niinko meiltä! :heart:

Kehuu kyllä, sekä halailee ja suukottelee päivittäin:)
Usein jos olen/olemme viihteelle lähdössä ja laittaudun, niin hän siinä nojaa ovenpieleen ja katselee...kun kysyn, että mitäs nyt, niin vastaa että "sä olet niin kaunis"..:xmas:

ei munkaan mies koskaan kehunut mistään eikä sanonut mitään nättiä, jotenkin alkoi sitten koko äijä ällöttää pikkuhiljaa ja erohan siitä tuli, hakekoon uuden jota ei tarvi hyvitellä ikinä.