P
parturiiin
Vieras
Tai jos värjään alta tummemmaks ja otan samalla värillä pari raitaa ni mikä väri ois hyvä????kiitos avusta jos joku kertoo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja parturi opiskelija:värjää mielummin ruskeat, ja jätä tooooosi paljon vaaleita raitoja. Vaaleassa tukassa ruskeat raidat ovat MIELESTÄNI rumia.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Mä värjäytän yleensä yhden tummalla ja yhden ihan vaalealla ja raitoja laitetaan ohielti koko päähän. Joskus olen miettinyt punaista mut mun kampaaja sanoi ettei välttämättä sovi mun väreihin niin en ole viittinyt kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuo vaaleat päältä, tummat alta on jo mennyt juttu ja mielestäni hyvin teinimäinen. suosittelen jotain muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä vaan kattoin ku sillä bb.n anniinalla on nätti tukka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fistik:Miten ois ohuina raitoina pari eri vaalean sävyä? Eli jos kuitenkin vaaleana haluat kokonaisuuden pitää, niin sellainen tois tasaisen vaaleaan kivasti elävyyttä. Ei siis mitään selkeitä palkkiraitoja, vaan 1-2 pohjaväriin sopivaa muuta vaalean sävyä (esim. hunajanvaalea+kirkkaanvaalea tms. tai tuhkansävyisiä raitoja sekaan). Kampaaja varmasti osaa katsoa juuri sulle sopivat sävyt kun näin näkemättä en osaa tarkempia sävyjä mennä ehdottelemaan
Tai jos pitkästä tukasta on kyse, niin myös paksummat viipaleraidat välissä on kivat, nk."heijasteet". Eli ne tulee nätisti sieltä välistä näkyviin ja näkyy eri tavalla jos pitää hiuksia auki/kiinni.
Tuota tumma alta ja vaalea päältä nykyään tehdään harvoin, tai ainekaan en menis enää laittamaan millään suurilla värieroilla.. Samaa tekniikkaa kyllä käytetään edelleen, mutta enemmänkin pienillä tummuuseroilla joissain malleissa korostamaan leikkausta.