Minkävärisiä raitoja vaaleisiin hiuksiin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parturiiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja parturi opiskelija:
värjää mielummin ruskeat, ja jätä tooooosi paljon vaaleita raitoja. Vaaleassa tukassa ruskeat raidat ovat MIELESTÄNI rumia.

Peesailen tätä. Helppo jättää ne raidat siitä nykyisestä vaalennuksesta.

Mä värjäytän yleensä yhden tummalla ja yhden ihan vaalealla ja raitoja laitetaan ohielti koko päähän. Joskus olen miettinyt punaista mut mun kampaaja sanoi ettei välttämättä sovi mun väreihin niin en ole viittinyt kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Mä värjäytän yleensä yhden tummalla ja yhden ihan vaalealla ja raitoja laitetaan ohielti koko päähän. Joskus olen miettinyt punaista mut mun kampaaja sanoi ettei välttämättä sovi mun väreihin niin en ole viittinyt kokeilla.

ai siis alta tummalla?vai mitä tarkotat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuo vaaleat päältä, tummat alta on jo mennyt juttu ja mielestäni hyvin teinimäinen. suosittelen jotain muuta.

Minä ollut ikuinen blondi ja aina ajateekut et mulle ei käy tummat. Menin kampaajalle ja sanoin et tee mitä tahdot.. Sanoi myös et toi vaaleet päältä ja tummaa alle on ihan out!! Nyt mulla on tumma pohja vaaleita ja kuparin värisiä raitoja ja todella tyytyväinen olen=)

itse laittaisin niin, että alatukkaan ruskean sekaan muutamaa eri sävyä..esim punaista,purppuraa ja hieman oranssiin taittuvaa.jos on pitkä tukka niin näkyy sieltä vaalean alta nätisti ne eri sävyt..

Miten ois ohuina raitoina pari eri vaalean sävyä? Eli jos kuitenkin vaaleana haluat kokonaisuuden pitää, niin sellainen tois tasaisen vaaleaan kivasti elävyyttä. Ei siis mitään selkeitä palkkiraitoja, vaan 1-2 pohjaväriin sopivaa muuta vaalean sävyä (esim. hunajanvaalea+kirkkaanvaalea tms. tai tuhkansävyisiä raitoja sekaan). Kampaaja varmasti osaa katsoa juuri sulle sopivat sävyt kun näin näkemättä en osaa tarkempia sävyjä mennä ehdottelemaan :)

Tai jos pitkästä tukasta on kyse, niin myös paksummat viipaleraidat välissä on kivat, nk."heijasteet". Eli ne tulee nätisti sieltä välistä näkyviin ja näkyy eri tavalla jos pitää hiuksia auki/kiinni.

Tuota tumma alta ja vaalea päältä nykyään tehdään harvoin, tai ainekaan en menis enää laittamaan millään suurilla värieroilla.. Samaa tekniikkaa kyllä käytetään edelleen, mutta enemmänkin pienillä tummuuseroilla joissain malleissa korostamaan leikkausta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä vaan kattoin ku sillä bb.n anniinalla on nätti tukka:)

Joo sillä on kyllä ihan hauskasti ja siihen malliin se sopiikin, kun ne on sellaiset epäsymmetriset osiot ja rikottu leikkaus, ja ne värit nimenomaan korostaa sitä leikkauksen epäsymmetrisyyttä :)

Mä tarkoitin vaan lähinnä niitä sellaisia, että pitkässä tukassa oli suoralla rajalla lähes musta alta ja ihan blondi päältä.. Se oli kampaajan työtä tehdessä aika yleinen toivomus muutama vuosi sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fistik:
Miten ois ohuina raitoina pari eri vaalean sävyä? Eli jos kuitenkin vaaleana haluat kokonaisuuden pitää, niin sellainen tois tasaisen vaaleaan kivasti elävyyttä. Ei siis mitään selkeitä palkkiraitoja, vaan 1-2 pohjaväriin sopivaa muuta vaalean sävyä (esim. hunajanvaalea+kirkkaanvaalea tms. tai tuhkansävyisiä raitoja sekaan). Kampaaja varmasti osaa katsoa juuri sulle sopivat sävyt kun näin näkemättä en osaa tarkempia sävyjä mennä ehdottelemaan :)

Tai jos pitkästä tukasta on kyse, niin myös paksummat viipaleraidat välissä on kivat, nk."heijasteet". Eli ne tulee nätisti sieltä välistä näkyviin ja näkyy eri tavalla jos pitää hiuksia auki/kiinni.

Tuota tumma alta ja vaalea päältä nykyään tehdään harvoin, tai ainekaan en menis enää laittamaan millään suurilla värieroilla.. Samaa tekniikkaa kyllä käytetään edelleen, mutta enemmänkin pienillä tummuuseroilla joissain malleissa korostamaan leikkausta.

kiitos,tässä oli kivoja vinkkejä:)!Huomaa et olet varmasti alan ammattilainen!!

Niin että mulla ois kysyttävää sellaisesta jutusta kuin.. MInulla on värjättynä ruskeat hiukset, ja ajattelin ottaa vaaleita raitoja. Niin mitense tarttuu se vaaleaväri värjättyihin ruskeisiin hiuksiin?.. :))))

blondit hiukset jotka on toiselta puolelta pinkit ja toiselta puolelta blondit oon kyl 20v et en tiedä sitten miltä se näyttää vanhemilla mut musta se ainakin on todella kaunis..

Yhteistyössä