Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
8kg lähti ruokavaliota karsimalla ja pitämällä vain yhden karkkipäivän viikossa. paino lähti kolmessa kuukaudessa. sitten jumahti, ystävän kuolema teki tepposet lohtusyömärille ja lopetin imetyksen, joka poltti kaloreita. nyt on taas alkanut tippua vähän kun aloitin hyväkarppaamisen ja säännöllisen uinnin + aion alkaa pyöräillä enemmän. nyt jo huomaa että kun ekoilla uintikerroilla pari viikkoa sitten 600m teki tiukkaa ja hengästyin, tänä aamuna porskin 1500m eikä tuntunut missään
nyt tavoittelen melkein mieluummin sitä että mahtuisin kokoon 44. tai jopa kokoon 42.
Tosi hyvältä kyllä kuulostaa, ja hienosti tullu kyllä tuloksia. Mullakin on kaikki tieto ja mahdollisuus liikkua, mutta miksi se motivaatio aina karkaa kahden viikon jälkeen. Viekö sulla tuo palkintosysteemi paljon eteenpäin vai miten sä jaksat jatkaa?
Mäkin oon uinu, kilsan vedän yleensä ja noin 45 minuuttia menee.. Mulla vaan ei oo mikään hyvä uimataito, ihan sekalaista sammakkoa vedän.. Osaatko sä uida oikein vai onko sullakin joku oma tyyli?
Vitsit kun mäkin keksisin jonkin palkinnon..
no on mullakin ennen ollut "vääriä hälytyksiä". eli en ole jaksanut tsempata kuin viikon tai kaksi. mutta nyt mä harkitsin elämäntapamuutosta jo pidempään ennenkuin sen toteutin ja sitä asiantuntijatkin suosittelee. että käy sen ensin päässä läpi ja sitten ottaa itteään niskasta kiinni.
tavallaan se tatska ei enää ole mulle se grand prize, vaan se että huomaan miten paljon parempi mun on nyt itseni kanssa olla. enää ei turvota eikä ole ähkyä, uni maistuu ja jaksan lasten kanssa enemmän. eikä se ole yhtään haitannut että muutama on painonpudotuksen huomannut ja kehunut
ja mä osaan kyllä uida, uin ennen lapsia monesti viikossa mutta sitten se jäi :ashamed:
nyt saatiin toinen pyörä lastenistuimella eli päästään koko porukka pyöräilemään ja lapset tykkää uimahallista ihan simona, en vaan pääse itse uimaan kun olen lasten kanssa.