minkäs ikäisenä teillä on opittu kävelemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
monet laskee sen tuettuna kävlemisen. Eikä muutenkaan pari askelta vaikka sohvapöytää vasten lasketa kävelemiseksi. Peetä noi teiän jutut

Mistäs tiedät?? Olen ihan itse nähnyt kun kahdeksan kuukauden ikäinen kävelee ilman tukea. Meno on tosin aika huteraa ja päätöntä, mutta eteenpäin mennään omin voimin.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:
vaille 8kk:tta

enpä usko, että vajaa 8 kk lähtee kävelemään ilman tukea.

Mä olen kans lähteny kävelee 8kk ikäisenä. Tai en edes kävelee, vaan juossu kummisedän syllin huoneen toiselta puolelta... :whistle:

mun isoveli lähti aikoinaan ollessaan 7kk.
mun lapset ollu 1v3kk kävellessään ja mä ite olin aikoinaan 1v5kk.

no siis...
tarkoitin kävelyä ilman tukea, kuten sen varmaan kaikki tajusikin. tuo meidän poitsu on nyt ihan parin päivän aikana alkanut käveleen esim. huoneen päästä päähän. et kait se sit on jo lähtenyt käveleen. ?

1 v. 2 kk ja silloin lähti kävelemään ilman tukea ja pidempiä matkoja kuin huoneesta toiseen tms. Noin 10 kk iässä alkoi tukea vasten seisomaan ja ottamaan askelia mutta ei se ole vielä kävelyä eikä mielestäni sekään kun 1 v. käveli muutamia metrejä esim. sohvalta telkkaritasolle.

Näissä on varmasti paljon eroa, kuka mieltää minkäkin "oppi kävelemään". Ei mitään kateutta ainakaan täältä suunnalta. Pääasia että oppivat tämän jalon taidon jossain vaiheessa.

Yhteistyössä