K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikea kyssä:Omalla äidilläni on BMI yli 30+ ja hän on mielestäni pyöreä, ei läski. Oisko sitten kun BMI yli 35.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:kyllä se riippuu pituudesta. Mä olen vielä toistaiseksi läski. Olen 163 ja painan 69. Puolustuksekseni voin sanoa, et synnytyksestä on alle 3kk ja aion kyllä päästä takaisin vanhoihin mittoihini.
Alkuperäinen kirjoittaja tee:No minusta minkä tahansa pituinen nainen, joka painaa 90 kiloa tai yli, on lihava.
Alkuperäinen kirjoittaja tee:Alkuperäinen kirjoittaja vaikea kyssä:Omalla äidilläni on BMI yli 30+ ja hän on mielestäni pyöreä, ei läski. Oisko sitten kun BMI yli 35.
Miten tolla BMI:llä voi olla MITÄÄN MUUTA kuin lihava?? Itsepetosta, sanon minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:kyllä se riippuu pituudesta. Mä olen vielä toistaiseksi läski. Olen 163 ja painan 69. Puolustuksekseni voin sanoa, et synnytyksestä on alle 3kk ja aion kyllä päästä takaisin vanhoihin mittoihini.
Et ole lihava vaan ylipainoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:[No, painaahan Johanna Tukiainenkin jotain 50 kiloa omasta mielestään![]()